AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Hei Jeg(jente) hadde mitt første ons for ca en uke siden, og klarer ikke å slutte og tenke på han. Kjenner han jo egentlig ikke utover de få timene vi var sammen. Tar meg selv i å tenke litt for mye på han, men vi utvekslet selvfølgelig ikke nummer eller noe. Vet hva han heter, men kan liksom ikke bare ta kontakt på facebook og bare "Hei vi hadde sex sist uke, husker du meg??" heller. Har dere noen råd? Håpet mitt nå er å tilfeldigvis møte han ute på byen igjen hahah Anonymous poster hash: a3e0e...133 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Du kan selvfølgelig ta kontakt på FB og bare "Hei vi hadde sex sist uke, husker du meg??". Jeg forstår ikke problemet egentlig. Før i tiden så var det slik at hvis man visste hvem en person var eller hvordan man kunne ta kontakt så tok man kontakt. Min farfar ble visstnok jaget med en hagle da han begynte å prøve seg på min farmor, men det var ikke noe hinder Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Han husker deg garantert. Spør om han blir med ut og finne på noe, som f.eks bowling eller noe annet der man gjør noe aktivt Tipper Oslo Camping funker bra om man bor i Oslo-området Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2017 Takk for svar! Vi var ganske fulle begge to, og kan jo være han har ons hver helg og glemmer de fort. Var ikke planlagt å ha sex(iallfall ikke fra min side, kan jo være det var planen hans) å ha sex heller, men det utviklet seg bare fra kosing i senga. Angrer på at jeg ikke spurte om snap eller snakket med han dagen derpå Føler det er litt for sent nå, men ja det er bra å vite at jeg ikke er helt crazy om jeg tar kontakt! Anonymous poster hash: a3e0e...133 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2017 Get it? Haha ja, takk for motivasjonen!! Er bare redd han ikke er interessert.. Sexen var ikke sånn superbra pga ulike omstendigheter(folk tilstede, mye alkohol osv), men han kom nå iallfall. Får bare håpe han vil ha mer! Anonymous poster hash: a3e0e...133 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 å nei, det kan hende at han ikke svarer eller sier nei. velkommen til hvordan det er å være gutt. bare send en melding, du har ikke noe å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg