Gå til innhold

[Løst] Nokia C2-05 har fått innstillinger fra chess, men vil fortsatt ikke på nett.

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg lurer på hva som er feil med den ene reservemobilen min, en Nokia C2-05. Den vil ikke gjøre noe som bruker mobildata, selv om jeg har lastet ned innstillinger for MMS og internett fra chess. Den har chess kontantkort. Noen som vet, eller er det bare å kassere den? Har bare noen få timers brukstid på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Tilbake igjen... Ok, så den kan ta imot MMS... men vil ikke laste ferdig en eneste nettside, stopper "på midten" av lastingen. Får feilmelding "får ikke kontakt med serveren akkurat nå. kontroller tilkoblingen og prøv på nytt. (006)"

Noen tips? Kjører visst symbian S40 forresten.

Ok... kan ikke sende MMS fra den telefonen, feilmelding: "Mislyktes Nettverksfeil. Kan ikke sende"

:( noen innspill?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Okay... internett fungerer hvis jeg bruker Opera Mini nettleseren på telefonen. Jaja :) Noen som vet hvordan jeg legger Opera Mini på forsiden av telefonen? Det skal visst gå an å tilpasse startsiden på denne telefonen.

REDIGERT: Der fikk jeg lagt Opera på midten av ikonene på startskjermen :) så trenger jeg ikke fjerne facebook appen for jeg slipper å bla i ikonene... ;)

Fikk en gratis 300MB endags-datapakke (20kr.) fra ei hyggelig jente på chess også :)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...