H?rselsvern Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Hei. Har endret planløsning, men plutselig fant jeg ut at den ene muren har en støtte funksjon og kan dermed ikke fjernes. Er det noen som har tips til hva jeg kan putte inn i dette "død"rommet uten at det ser helt malplassert ut? Det er snakk om den lille utstikkern på vegg nr 1 (se vedlegg) ca. 80 cm dyp og 58 cm bred. på vegg nr 2 hadde jeg tenkt å ha tv seksjon og sofa inntil vegg 1 og 2. Men som sagt så er jeg litt rådvill til hva jeg skal ha inne i det lille avlukket. Håper noen har noen flotte ideer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Første tanke er skap/bokhylle/integrert eller innebygd hylleløsning er jo stilig. Innfelt gjesteseng? Hva skal du ha på vegg nr. 3? Er det vinduer? Ser for meg at du blir sittende veldig på skrå når du skal se fjernsyn? Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 det var min plan også, lage bokhyller eller noe i den duren. Ser jeg har skrevet feil, tv`en skal på vegg nr 3 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Lag en liten bod til støvsuger etc. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 skal ha tv`en sånn halveis foran så kan ikke ha en dør der vurderte å lage en "kosekrok" og putte inn en sånn fatboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Du kan jo ha hyller der for Tv-remediene og stereo. Du kan også ha skrivebord. En stor grønn plante som fyller hele kroken En stabel ved Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 takk for gode tips,hyller er nok mest praktisk, og mulig ikke det ser så merkelig ut hvis de går kant i kant med tv`møblene. Plante var ikke dumt, evt. en hylle over også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå