Gå til innhold

FA Cup-finale: Arsenal vs Chelsea

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortjent med Arsenal seier i dag. Ufattelig svakt av Chelsea. At spillere som Moses kan prestere så dårlig når han vet han står i fare for å bli flyttet på benk i tillegg til den mest patetiske filmingen jeg har sett i år. Gud bedre han blir fletta av Conte.

Lenke til kommentar

Sykt bra kamp! Godkjent til samtlige. Bellerin var enorm og øzil kom seg etter han så litt vel daff ut en periode.

Vanvittig kamp av bfg og. Hadde ikke trudd han skulle bli helt. Men det er jo fantastisk og fortjent at en så likandes kar får være med på denne seieren i slutten av karrieren.

Konge slutt på en håpløs sesong.

Lenke til kommentar

Rating:

1. Ingen double for Chelsea

2. Vunnet FA 3 år på rad

3. Vunnet FA flest ganger

4. Vi spilte en RÅ kamp

5. BFG var faktisk en av de beste

Man of the match? Velger å gi den til Ramsey

Flaut at du som Arsenal supporter syntes det er viktigere at chelski ikke vinner the double..?

Lenke til kommentar

Det synes ikke jeg er flaut. Jeg håpte veldig på at Manchester United ikke skulle vinne EL - det hadde nesten toppa sesongen for min del, sett i lys av at Arsenal ikke kom blant topp fire. Det er en del av supporterkulturen det - når det ikke går bra med ditt eget lag så ønsker en det værste for rivalene. Jeg forventer at dette er gjensidig, at mange håpet at Arsenal tapte for å toppe en misserabel sesong, og dreit i at Chelsea hadde tatt the double.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...