AKIversen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Jeg trenger hjelp til kjøp av videokamera. Jeg har tenkt å bruke kamerat hovedsaklig til daglig filming, mens jeg senere i sommer blir å bruke det i form av videoer som krever 120 bps, for å få de "shotsene" som jeg ønsker. Jeg har ikke så veldig stor kjentskap til kameraer og deres funksjoner siden jeg er meget ny i gamet. Jeg elsker å filme og redigere, men har foreløpig kun brukt en GoPro 4. Dette er ikke noe problem da jeg mener at det viktigste når man filmer er å få fram en historie, men føler det er på tide å stepe up gamet. Jeg ønsker et lite kamera som har god nok videokvalitet i både 4K og FHD. Det må ha en god autofokus i videomodus. Det må ha en god bildestabilisering i videomodus. Ønsker også muligheter for slowmotion sekvenser, gjerne 120 bps. Det må ha muligheter for timelapse settinger i kamera. Det må ha mulighet for å tilkoble ekstern microfon. Siden jeg bor i Bodø og det blåser farlig mye her. Pris kan strekkes til ca 10.000,- Har sett litt rundt, fant f.eks en Sony A7 med lader og linse for 11900,- men det er litt stort og jeg føler at dette er et kjøp hvor det vil lønne seg svært mye å forhøre seg med folk som har kjennskap til produkter før man bestemmer seg for å handle. Er det et godt tilbud med en Sony A7 for 11900,- eller er dette for mye penger å bruke i forhold til mitt bruk? Endret 27. mai 2017 av AKIversen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå