Gå til innhold

Gener/hvordan kroppen er skapt og kroppens kondisjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener kanskje mest om individet ikke har trent så mye og har beholdt sin naturlige kroppsform, eller om han/hun har trent mye for å fremheve kroppsformene?

Etter min mening .. en eksemplárisk og naturlig holdning kan veie opp for veldig mye kroppslig "forfall" eller neglisjéring. Kroppen kan alltids forandres på. Det er også mulig å endre personlighet, men er mye mer vanskelig og krever mye mer ressurser. Det er så klart aldri noe jeg ville forventet heller. Men å bli sammen bare pga utséendet er en oppskrift på katastrófe.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Du mener kanskje mest om individet ikke har trent så mye og har beholdt sin naturlige kroppsform, eller om han/hun har trent mye for å fremheve kroppsformene?

Etter min mening .. en eksemplárisk og naturlig holdning kan veie opp for veldig mye kroppslig "forfall" eller neglisjéring. Kroppen kan alltids forandres på. Det er også mulig å endre personlighet, men er mye mer vanskelig og krever mye mer ressurser. Det er så klart aldri noe jeg ville forventet heller. Men å bli sammen bare pga utséendet er en oppskrift på katastrófe.

Endre personlighet? Ja det meste er vel mulig om partneren er misfornøyd nok og den andre er totalt uten egen vilje eller totalt submissiv. Snakk om å miste seg selv.

Anonymous poster hash: 9e2f9...777

Lenke til kommentar

Kroppen er et produkt av hvordan den brukes og hva du mater den med. Det finnes ikke noe "naturlig utgangspunkt" for en kropp - legger du deg på sofaen dør du og råtner til slutt, men bruker du den vil den tilpasse seg det du utsetter den for.

Lenke til kommentar

Kropens utseende er ikke bare et produkt av hva du bruker den til og hva du spiser. Vi er alle født med ulikt proporsjonert skjelett, ulik fottfordeling, ulik utforming av muskulatur.

Noen har lange bein, etc.

Jeg mener, hvor vanskelig er dette å forstå.

Spørsmålet er om dette er viktig for dere, eller om det er mest "fysisk form" det går på. Mtp. hva dere syns er tiltrekkende (dette er forum for seksualitet).

Anonymous poster hash: 9ffce...6a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer litt an på. Det er veldig smak og behag det der med kropp. Ansikt finnes det faktisk en "mal" på, det går i all hovedsak på proposjoner, som egentlig ikke sier noe om hvordan det ser ut.

Jeg foretrekker litt av hvert, men vektlegger ansiktet og personligheten mest. Jeg vil ikke ha en feit dame, merk at det er forskjell på litt ekstra og feit. Dama trenger ikke å være veltrent og kroppen trenger ikke å se mer sunn ut enn naturlig, kroppsbyggerdame er ikke helt min greie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...