Gå til innhold

Tesla Model 3 når 96,5 km/t på 5,6 sekunder


Anbefalte innlegg

Hvis antiselling innebærer en bil med vanlige dørhåndtak som er billige å fikse, metallchassis som er billigere å reparere, mulighet for takstativ på vanlig tak, hengerfeste, en dekkdim hvor ikke hvert dekk koster rundt 2-3k så er jeg villig til å ofre det større bagasjerommet og sjuseterne jeg har i min Model S.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg ønsker meg er en mindre eksotisk, mindre enorm og mer luksuriøs variant av Model S. Irriterende at størrelse og standard alltid henger sammen i bilverden.

 

Har en toppspekket i3 i tillegg til Teslaen, og opplevd kvalitet er langt høyere der enn på Teslaen. Dessverre.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

Jeg tror mange ønsker seg det motsatte, en stor familiebil uten den unødvendige luksusen. Kall den gjerne modell 3 stasjonsvogn (modell 3 får jo som kjent hengerfeste som tilvalg). I motsatt ende av skalaen tror jeg roadsteren gjenoppstår om 5-8 år, modernisert og pimpet. S og X tror jeg fyller gapet i mellom ganske bra.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror mange ønsker seg det motsatte, en stor familiebil uten den unødvendige luksusen. Kall den gjerne modell 3 stasjonsvogn (modell 3 får jo som kjent hengerfeste som tilvalg). I motsatt ende av skalaen tror jeg roadsteren gjenoppstår om 5-8 år, modernisert og pimpet. S og X tror jeg fyller gapet i mellom ganske bra.

Ja, det blir jo to sider av samme problem.

Lenke til kommentar

 

Hvem er den typiske model 3-kjøperen?

 

Tror dere salget av S vil stupe når leveringstiden til 3 krymper? I så fall hvor lenge tror dere Tesla vil holde S i produksjon?

Jeg tror den typiske kjøperen er unge par med et barn eller uten barn.

 

Solgte Bmw 5 serie mindre når de slipper 3 seriene sine?

 

Solgte E klasse mindre når C klasse kom?

 

Hvis ja ville jeg tro det var tilfelle her og. Jeg kan ikke se hvordan det skal være annerledes med Tesla enn omtrent alle andre bilprodusenter.

Bakluka er for liten til å få en hvilken som helst barnevogn i bagasjerommet så tror nok denne blir for gamliser og unge par .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det store spørsmålet for meg er om de har gjort noe med kvalitetsopplevelsen innvendig.

Aldri sittet i en så dyr bil som model S, hvor det har vært så mye billig plastikk og dårlig komfort.

 

Baksetet på model S er helt tragisk for voksne, batteripakka tar så mye plass på gulvet at man ender opp med en ubrukelig vinkel i beina. Dørene føles ut som noe Lada kunne lagd i dag. i3 osv er milevis foran på alle punkter der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

i3 er tross alt laget av et selskap som er blant de beste i verden på å bygge biler. Som du sier, kvalitetsfølelsen mellom.bmw og Tesla kan ikke sammenliknes. Enda villere blir det om man sammenligner tilsvarende modeller (femmer eller x5 feks).

 

Men jeg hadde fortsatt valgt en Model S foran en 5-serie uten å tvile et sekund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvem er den typiske model 3-kjøperen?

 

Tror dere salget av S vil stupe når leveringstiden til 3 krymper? I så fall hvor lenge tror dere Tesla vil holde S i produksjon?

Jeg tror den typiske kjøperen er unge par med et barn eller uten barn.

 

Solgte Bmw 5 serie mindre når de slipper 3 seriene sine?

 

Solgte E klasse mindre når C klasse kom?

 

Hvis ja ville jeg tro det var tilfelle her og. Jeg kan ikke se hvordan det skal være annerledes med Tesla enn omtrent alle andre bilprodusenter.

Bakluka er for liten til å få en hvilken som helst barnevogn i bagasjerommet så tror nok denne blir for gamliser og unge par .

Da funker den fortsatt for par med et barn. De klarer å gå selv etterhvert, faktisk i veldig mange år hvor de fortsatt er barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...