dvn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Som topic antyder, lurer jeg på hvilke drivere som er best til R9800 Pro (PowerColor). Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 catalyst 3.9 eller omegadriverene Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Omega eller catalyst 3.7 Ser mange har problemer med nyere drivere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Omega eller catalyst 3.7 Ser mange har problemer med nyere drivere. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Kan jo f.eks bare teste ut forskjellige versjoner Noen som vet om et program til å rense maskinen helt for ati drivere? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg fikk problemer med Cat 3.9 så jeg gikk tilbake til Cat 3.8, men jeg merker noe buggs med Homeworld2 og skyggene der på skipene som er hakkete og unaturlig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Cat 3.9, hvis den ikke funker, Cat 3.7 Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kan jo f.eks bare teste ut forskjellige versjoner Noen som vet om et program til å rense maskinen helt for ati drivere? Leter etter det samme! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Omega eller catalyst 3.7 Ser mange har problemer med nyere drivere. Selv om flere har problemer med de nyeste driverene er det ingen grunn til ikke å tese dem selv. Bruk de nyste hvis de fungerer, eller prøv en eldre hvis du har problemer med nyere. Personlig liker jeg Omegadriverene veldig godt, og de fungerer sikkert ypperlig på R9800pro også. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kan jo f.eks bare teste ut forskjellige versjoner Noen som vet om et program til å rense maskinen helt for ati drivere? Leter etter det samme! http://www.ati.com/support/drivers/misc/catalystutils.html Lenke til kommentar
dvn Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Kan jo f.eks bare teste ut forskjellige versjoner Noen som vet om et program til å rense maskinen helt for ati drivere? Leter etter det samme! http://www.ati.com/support/drivers/misc/catalystutils.html Takker ;-) Da var det bare å vente på den nye PC'n.. bestilte fra komplett for 4 dager siden! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Cat 3.9, hvis den ikke funker, Cat 3.7 Må for guds skyld ikke bytte tilbake til 3.8, den er værst av ALT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå