Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) På jobben har vi behov for en portal for å håndtere hendvendelser fra medlemmene og de ansatte hos oss. Noe ala slik det er på de fleste kundeservice sider som f.eks ruter eller telenor De må kunne søke opp mange av problemene selv eller eventuelt sende inn en sak til oss om de ikke finner utav det. Her må de kunne velger kategori og vi bør kunne legge inn prioritet, fordele oppgave, overvåke hva som er blitt gjort og om saken er lukket. Det er snakk om kanskje rundt 3-400 personer vi håndterer Vi har derfor ikke akkuratt budsjettet til telenor for å få det til. Men det må gjerne være et fleksibelt system og API. Det er ikke akkuratt mange hendvendelser som kommer inn hver dag, men det kunne spart meg for ekstremt mye tid dersom en fikk det efektivisert via et slikt system og jeg kan selge det inn til ledelsen. Endret 26. mai 2017 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 29. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2017 Gjør som TheHaughom foreslår og test ut ZenDesk :-) Lenke til kommentar
Multicast Skrevet 7. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2017 Request Tracker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå