Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kundeservice portal tjenester


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

På jobben har vi behov for en portal for å håndtere hendvendelser fra medlemmene og de ansatte hos oss. Noe ala slik det er på de fleste kundeservice sider som f.eks ruter eller telenor

 

De må kunne søke opp mange av problemene selv eller eventuelt sende inn en sak til oss om de ikke finner utav det. Her må de kunne velger kategori og vi bør kunne legge inn prioritet, fordele oppgave, overvåke hva som er blitt gjort og om saken er lukket.

 

Det er snakk om kanskje rundt 3-400 personer vi håndterer Vi har derfor ikke akkuratt budsjettet til telenor for å få det til. Men det må gjerne være et fleksibelt system og API. Det er ikke akkuratt mange hendvendelser som kommer inn hver dag, men det kunne spart meg for ekstremt mye tid dersom en fikk det efektivisert via et slikt system og jeg kan selge det inn til ledelsen.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...