Kanal123 Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Hei! Min swap avtale har nå snart vart i 1 år. Har hatt Iphone 6s i den tida. men nå når jeg skal i militære vil jeg ha en telefon som ikke knuser når man mister den i bakken. Har som sagt swap, så jeg kan velge mellom alle telefonene Telenor har på lista. Jeg ser etter en telefon som ikke er jævlig svær, bra kamera, bra skjermkvalitet. Hadde en sony experia før iphone, var veldig fornøyd hvor solid og godt kamera det var på den. Endret 26. mai 2017 av Kanal123 Lenke til kommentar
MT. Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Solid som i bare litt bedre display eller en telefon som generelt tåler litt mer? Sony Experia var vel solid før, men de nyere modellene fremstår ikke som spesielt solide. Selv har jeg hatt HTC one (M8) en stund, og vil si displayet er relativt solid. Har en ripe der, men displayet er på ingen måte knust. Ellers har Caterpillar noen typiske hånverkertelefoner som kanskje passer bra om man skal ha en tjeneste der man er mye i felt (og har lov til å ta med seg telefon selvsagt), så lenge man ikke har noe imot telefoner som kanskje ikke er de netteste eller tynneste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Altså en telefon med glasskjerm har for vane å knuse hvis du mister den i bakken. iPhone er ikke noe dårligere enn noen andre på det. Sony sine kameraer ligger langt bak det du får på iPhone 7 eller de siste fra Samsung/LG, og jeg kan ikke påstå at Sonys telefoner fremstår som spesielt solide. Hadde det ikke vært bedre å bare kjøpe en telefon som du er fornøyd med og legge den i et beskyttende deksel? Disse såkalte "håndverker" telefonene fra CAT eller andre er som regel ikke fullt så solide som de påstår, men verre er det at de suger på stort sett alt annet. Kamera og ytelse er laaaangt under det du burde kunne forvente av en mobil til den prisen. Så du må nesten velge: Solid eller bra? Lenke til kommentar
Kanal123 Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 Har liksom tenkt på dette. Skal jo i sjøforsvaret så er jo ikke akk mye i felten. Men en CAT telefon er langt utenfor det jeg ville ønsket... Men Sony var ganske solide før, med skjer, ramme, beskyttelse rundt kontakter osv. Men jeg vurderer å gjøre som dere sier. At jeg tar en telefon jeg vil virkelig ha, også kjøper jeg bare beskyttelsesglass til den og et evnt etui eller deksel. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Du får ikke ha telefon på kropp under tjenste uansett, så faren for at den skal gå i stykker i tiden din i forsvaret er ikke noe større enn ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå