Stormwolf Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 farcry 3-4.. Fatter ikke at folk orker mer av denne ubisoft formelen. Generisk-fps markedet er umettelig. Men folk får tydeligvis ikke nok av den mugne dritten Asscreed. Sier litt om folk flest om de blir storfornøyd av middelmådighet som dette. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 farcry 3-4.. Fatter ikke at folk orker mer av denne ubisoft formelen. Generisk-fps markedet er umettelig. Men folk får tydeligvis ikke nok av den mugne dritten Asscreed. Sier litt om folk flest om de blir storfornøyd av middelmådighet som dette. Det er da suverent at de lager spill for alle, for med tanke på hvor mye spillene til Ubisoft selger så er det mange som elsker de. Snu på flisa og du kan tenke som så, hadde det ikke vært slik hadde sikkert ikke mange av spillene du liker blitt laget. Det er som med musikk, film osv. Jeg driter da i at ræva, generisk pop selger som faen. Jeg driter da i at ræva filmserier som Twilight og Fifty Shades osv går som faen. Jeg koser meg rett og slett med hva jeg liker. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 farcry 3-4.. Fatter ikke at folk orker mer av denne ubisoft formelen. Generisk-fps markedet er umettelig. Men folk får tydeligvis ikke nok av den mugne dritten Asscreed. Sier litt om folk flest om de blir storfornøyd av middelmådighet som dette. Jeg synes Far Cry er en av få serier i genren som ikke virker så generisk, men hver sin smak. Synes de fleste FPS-spill per tid er kjedelige, men Far Cry har jeg veldig sansen for. Jeg forstår heller ikke alt maset om at Far Cry 3 og 4 var så like. Joda, de følger den samme formelen, men er to spill i samme gate virkelig for mye? Med to års mellomrom mellom spillene kan man ikke forvente like store forskjeller som i serier hvor man utgir spill hvert femte år eller sjeldnere, og det synes jeg heller ikke bør være noe mål. Vil jeg spille noe helt annet velger jeg noe helt annet. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Ahhhh. Folk som forteller meg hvilke spill jeg bør like og ikke like. Mmmmmm 2 Lenke til kommentar
evanovix Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Skulle helst lagt spill om venstreekstremisme. Om BLM for eksempel we wuz kings n shit...... Det tørr de nok ikke. Vil ikke bli laget et med slemme muslimer heller. Det er mye tryggere å drive gjøn med kristne hvite menn - helt i bunn av den progressive stacken. Du mener med untakk av alle de spillene der man skyter slemme muslimer? Ingen har blitt drept av BLB mens høyresektremisme er den farligste terrorimsen i usa etter 2001 Tull. Kun angrepene i San Bernardino og Orlando krevde 70 liv til sammen. Uansett hvor mye forskjellig rask man putter i "høyreekstrem"-båsen, så overgår det ikke det. For å være rettferdig må man da også putte episoder som f.eks. politidrapene i Dallas 2016 på BLM, men det gjør du åpenbart ikke. Høyre ekstremisme er langt farlige i usa enn muslimer. https://mobile.nytimes.com/2015/06/16/opinion/the-other-terror-threat.html?_r=1&referer=https://thinkprogress-org.cdn.ampproject.org/v/s/thinkprogress.org/amp/p/54e99b0e11b6?amp_js_v=9 Tullete sammenligning. Høyre ekstreme grupper i USA er blitt overdimensjonerte av media men det er riktignok vold assosiert med feks Aryan Brotherhood da disse ofte er kriminelle. KKK, AB og andre (white supremacy) grupperinger utgjør kanskje 20-30k medlemmer totalt. Dette er allikevel stort sett også relatert til kriminelle miljøer. Muslimer utgjør ca 1% av befolkningen i USA og dette er jo en demograf utifra religion. Det blir som å sammenligne vold/drap utført av Hells Angels kontra Mexicanere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå