AfterGlow Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Spark er droneprodusentens seneste lille tass.DJI slipper knøttedrone som kan styres med håndbevegelser Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Norsk pris og tilgjengelighet er kjent jo, de har Spark på Elefun til 5800kr. Sendes i juni en gang https://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=35750 Endret 26. mai 2017 av AnaXyd 3 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Morsomt hvordan Casey Neistat misforstod hele konseptet med spark i sin "review" Han kan ikke ha fått med seg hvordan spark kan styres med håndbevegelser i god "jedistil" Lenke til kommentar
5DJ3ZQMQ Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Morsomt hvordan Casey Neistat misforstod hele konseptet med spark i sin "review" Han kan ikke ha fått med seg hvordan spark kan styres med håndbevegelser i god "jedistil" Han fikk jo en demo-vare om jeg ikke tar helt feil, hvor verken software eller hardware var komplett. Var vell mer en sammenlikning over et review, men Marques Brownlee har en bra test liggende ute 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Kai (Tidligere fra DigitalRevTV) har den beste Spark-videoen hittil synes jeg. Lenke til kommentar
gulars2001 Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 NB! Denne dronen er 50 Gram for tung for å kalles micro drone så i følge reglene må du holde deg 50 unna andre mennesker veier etc. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Fly waypoints kan den ikke, eller? Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Kai (Tidligere fra DigitalRevTV) har den beste Spark-videoen hittil synes jeg. https://www.youtube.com/watch?v=-zCuuvYX1PA Men fy for en ufordragelig klyse han karen er! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Men fy for en ufordragelig klyse han karen er!Haha, hva? Hvorfor synes du det? Du er første jeg har hørt si det. Endret 28. mai 2017 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Men fy for en ufordragelig klyse han karen er!Haha, hva? Hvorfor synes du det? Du er første jeg har hørt si det. Har sett noen av hans videoer der han tester kamerautstyr. Reagerer på måten han snakker, ganske nedsettende. Men det som provoserte meg mest var at når han driver med gatefotografering så tar han gjentatte ganger bilder av personer som viser tydelig at de ikke vil tas bilder av. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Har sett noen av hans videoer der han tester kamerautstyr. Reagerer på måten han snakker, ganske nedsettende.Men det som provoserte meg mest var at når han driver med gatefotografering så tar han gjentatte ganger bilder av personer som viser tydelig at de ikke vil tas bilder av. Tja. Man må huske å ha med at 90% av videoene hans er humor. Jeg tar igrunn aldri noen av testene hans veldig seriøst, men ser på de da han er underholdende. Angående det med bilder av fremmede så har jeg ikke lagt merke til det selv, men vet flere har reagert på det. Blir en egen diskusjon om hva som er OK. Jeg hadde nok ikke turt å gjort det i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå