Hofer Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Tredjedivisjonslaget ESEA Main slo ut Demise i finalen av kvalifiseringen, og er klare for å representere Norge.E-SPORT: – Demise skal slå oss ti av ti ganger Lenke til kommentar
/Paw/ Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Synd det begynner samtidig som FaZe-Dignitas :/ Lenke til kommentar
merkzcsgo Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 GL! Veldig kjekt at det er noen nye så vinner 1 Lenke til kommentar
k0na Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 more like demise.mix More like SaltBae 3 Lenke til kommentar
fletch Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 more like demise.mix More like SaltBae hondra d Lenke til kommentar
CasualGard Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg liker at jeg stort sett må lese hele saken for å skjønne hvilket spill det er snakk om, når gamer.no skriver om esport... veldig flott! Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg liker at jeg stort sett må lese hele saken for å skjønne hvilket spill det er snakk om, når gamer.no skriver om esport... veldig flott! Om du ser faktaboksen tidlig i saken står det klart og tydelig hvilket spill det gjelder. 2 Lenke til kommentar
TommyM-DOG Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg liker at jeg stort sett må lese hele saken for å skjønne hvilket spill det er snakk om, når gamer.no skriver om esport... veldig flott! Om du ser faktaboksen tidlig i saken står det klart og tydelig hvilket spill det gjelder. Folk me hjerne voks ikke på trær i kommentarfeltet på gamer.no 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå