herundir Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvor mye måtte du betale for frakten for minnekortene? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) SLETTET Endret 15. desember 2003 av Vaffelkake Lenke til kommentar
lavik Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvor mye måtte du betale for frakten for minnekortene? Betalte $22. Totalt kom det på $169.98 Lenke til kommentar
Setane Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg kjøpte Pentax Optio på www.digitalfotoclub.com. Fikk det etter 5 dager!!!!! med fedex. Fikk ingen toll eller moms. Men pass på frakten, fedex er den raskeste men også den dyreste ( $75 ). Alikevel kom kameraet på ca 2.500,- hjem til meg. På den tiden kostet det over 4.000,- her hjemme. Denne butikken kan varmt anbefales etter min erfaring. Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Bestilte 300D ++ ifra B&H. Dette ble sendt med UPS ifra New York på Mandag og ble levert på døra hos meg for en times tid siden. Regning på toll etc. blir ettersendt ifra UPS i Norge. 2 linser, 300D 1gb Lexar kort (med leser) og 3 filtre koster $75 i frakt.... UPS Express. Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tollvesenet er ganske mistenksomme. Jeg fikk noe håndlagd spesialverktøy fra sverige, og det ble stoppa, og de ville jeg skulle betale moms, fordi det sto på en lapp at det var verdt 500 kr . Jeg insisterte på at det var en gave, og at verdien kun hadde med forsikring av forsendelsen og gjøre, og de ga seg. Jeg tror derfor at det kan lønne seg og få de til og sette verdien til 0 kroner, og merke varen som warranty replacement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå