eksamensdamen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Hei! Er det noen som har noen tanker rundt den kommende entreprenørskapseksamenen? Med tanke på eventuelle oppgaver, aktuelle modeller osv. Slik kan vi kanskje hjelpe hverandre litt! Endret 26. mai 2017 av eksamensdamen Lenke til kommentar
Thomas_1998 Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Hei, jeg tror det kommer til å komme noe om videreutvikling av markedsstrategi og kanskje utviklingsprosessen for et produkt og økonomiske kalkyler. Hva tror du, funnet noen nyttige linker? Lenke til kommentar
eksamensdamen Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Håper ikke det blir økonomiske kalkyler(!), men jeg tror også at det vil være noe om videreutvikling av produktutvalget og markedsstrategi. Jeg har funnet en annen tråd der flere har kommet med innspill: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1774772 1 Lenke til kommentar
evenab Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Hva syns dere om besvarelsen min? CASE Innovasjon og internasjonalisering.docx Endret 16. mars 2018 av evenab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå