Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Portal Knights er for lineært for sitt eget beste.ANMELDELSE: Portal Knights Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Er 6 timer ut i spillet og så langt har jeg kost meg. Deilig med noe enkelt hvor en ikke må tenke så mye... Jeg ville nok gitt det noe høyere karakter om jeg måtte. Vi får se etter noen flere timer om den meningen forandrer seg. 2 Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Er 6 timer ut i spillet og så langt har jeg kost meg. Deilig med noe enkelt hvor en ikke må tenke så mye... Jeg ville nok gitt det noe høyere karakter om jeg måtte. Vi får se etter noen flere timer om den meningen forandrer seg. Er glad du liker det, og jeg synes også det var morsomt i de første timene! Er forøvrig helt enig i at det er mye mindre å tenke på enn i blant annet Minecraft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Skal absolutt ha dette på PC, sånn etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå