Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Hverdagslykke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 En annen form for "morrabrø" enn det uttrykket har på folkemunne. Tanken slo meg fordi brød bakes jo ofte på natta og tidlig morgen i bakeriene, men ikke alltid hjemme. Joda, jeg kjenner lukta og det minner meg om en gang en gjeng av oss overnatta på gulvet hos noen jenter i Drammen etter at vi dro fra viseklubben Capodasten om natta. Husker jeg våkna opp til lukta av nybakt scons og musikken fra Bethovens 9. som en av gutta hadde funnet i platehylla. Rart hva bilder kan bringe fram av minner. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 En annen form for "morrabrø" enn det uttrykket har på folkemunne. Tanken slo meg fordi brød bakes jo ofte på natta og tidlig morgen i bakeriene, men ikke alltid hjemme. Joda, jeg kjenner lukta og det minner meg om en gang en gjeng av oss overnatta på gulvet hos noen jenter i Drammen etter at vi dro fra viseklubben Capodasten om natta. Husker jeg våkna opp til lukta av nybakt scons og musikken fra Bethovens 9. som en av gutta hadde funnet i platehylla. Rart hva bilder kan bringe fram av minner. Roar Morrabrød kan vel også være en form for hverdagslykke? (Vi får spørre Suss som er dansk..) Det ser ut som mitt bilde manet frem hyggelige minner for deg, og det var jo hyggelig. De fleste har vel hyggelige minner knyttet til nybakt brød, om det er hjemmefra eller hos besteforeldre eller whatever.. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Herlig motiv, og ikke noe typisk HELENE-bilde. Mer vanlig i en blogg kanskje?. Ser at dette ble en vellykket bakst, og enig med Roar, bildet skaper assosiasjoner. Ikke vann og brød dette! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Herlig motiv, og ikke noe typisk HELENE-bilde. Mer vanlig i en blogg kanskje?. Ser at dette ble en vellykket bakst, og enig med Roar, bildet skaper assosiasjoner. Ikke vann og brød dette! Nei, ikke noe vanlig bilde fra min side, men man kan jo alltids variere litt så man ikke blir helt forutsigbar. Og brødene ble gode Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Set godt ut og er sikkert herlig duft og smak då, bedre enn coop bagerens Mvh Leif Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Lekkert!! Jan Åge Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Morrabrød har jeg aldrig hørt om før...??? hvad skal det betyde...morgenbrød ville jeg kalde brødet for ..ser bare lækkert ud..hvor hurtigt bliver det tørt ? det smagte vel dejligt...:-) hislen sus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg