JZA Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Var helt overbevist om at dette skulle bli min neste telefon, men så oppdaget jeg at det kun var 1mb med minne. Er ikke dette ufattelig lite, selv om det følger med datakabel, hvor mange bilder kan det dreie seg om, hvis man har litt annet stash på telefonen også? 10 bilder? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 det er 1.3 mb. men fortsatt ganske lite. vet ikke hvor mange bilder det blir...men det som er dumt er at datakabelen ikke kan overføre bilder fra mobil til pc (!). og den har ikke bluetooth, så de må mailes (men jeg tror ikke den har mail program ) eller sendes som mms.. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Har du tlf selv, eller baserer du dette på informasjon du har lest? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 har den ikke selv, har lest det jeg sier her på forumet og testene til www.amobil.no og www.dinside.no Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 offer gidde å lage en telefon med litt over 1 mb????? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 den er jo stilig og helt grei, men har ikke så mye minne... men hvis du tar "backup" av filene du ikke "trenger" så mye er det ikke et så stort problem Lenke til kommentar
JZA Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Kan ikke bildene sendes til PC via IR? Eller er det ikke IR på tlf? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 har ikke noe sikkert svar; men jeg tror ikke du kan det.... men du har jo datakabelen da Lenke til kommentar
JZA Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 det er 1.3 mb. men fortsatt ganske lite. vet ikke hvor mange bilder det blir...men det som er dumt er at datakabelen ikke kan overføre bilder fra mobil til pc (!). og den har ikke bluetooth, så de må mailes (men jeg tror ikke den har mail program ) eller sendes som mms.. Kan nok ikke bruke kabelen nei, ikke lest resten av posten eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå