Ovidia2 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Tåget som skulle gått Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Jasså, fotografen har återvendt till Stockholm og gillar inte tåg. Velvalgt, litt rufsete utsnitt, som jeg har sans for - skilt med tilbehør er alltid gode motiv. Alltid høg spenning på Oslo S med regulariteten på togene, men jeg opplever langdistansene som bra. Jeg opplever også god tilgang på motiv, særlig mennesker, på slike togreiser, men fullformaten blir ofte for påtrengende og forblir hjemme. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Haha..likte signaturplasseringa di her! Synd du fikk dårlig togopplevelse, men sånn er det av og til. Men bildet ble kult synes jeg. Jeg la på grå bakgrunn og synes det ble bedre, men det kan jo være en smakssak det. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Ikke bare Norwgian som har forsinkelser er vel dette et vitne om? Men om aldri så galt så godt for noe - det ble et bilde av det. Tillater meg å nevne litt kloning nede i venstre hjørnet, pirkepinne som jeg er. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Tusen takk alle sammen så hyggelig å høre deres tanker og meninger om bildet:) MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg