morgan_kane Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Heisann! Jeg sitter å vurderer om jeg skal starte egen bedrift. I første omgang skal det omhandle IT-konsultasjon. Grunnen til det er at jeg veldig ofte hjelper venner og bekjente med å fikse problemer relatert til PC/mobil. Og jeg tenkte, hvorfor ikke utvide og tjene penger på dette? Jeg sitter tross alt inne med veldig stor IT kompetanse. Jeg tror nok aldri jeg kommer til å ta betalt av venner, men dersom de anbefaler meg videre så hadde det vært fint å henvist til en prisliste slik at jeg slipper med veledighet. Ting jeg har gjort som hvermansen sliter med er: Koble opp fiberboks med ruter feilsøke internett koble internettkabler gjennoppretting av slettede filer fjerning av virus(til en viss grad) Sette opp E-post konto Backup Mediesenter selvangivelse, økonomi og bruk av diverse offentlige nett-tjenester MED mere. Har også tenkt på å kjøre datakurs for eldre, men det krever at jeg har rom og PC til alle som vil delta. Er det noen som har gjort seg et marked på dette? Har full jobb ved siden av så dette kommer mest til å være hobbybasert. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Problemet er at folk gjerne har venner som deg, kurs kan nok være ett marked men bytt ut PC med nettbrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå