Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tror alle som har en dårlig pc vet hvor dårlig 25/30 fps er.. men ikke fullt så mange vet hvorfor 25/30 ser så bra ut på film.. intill nå go' jul Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 En ordinær TV kjører vel på 50Hz, arrester meg om jeg tar feil ... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) kansje mine falkeøyne har begynt å svikte meg, vist jeg ikke ser forskjell på det. huff.. der røyk håpet om pilotutdanning Endret 5. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
Fury Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) PAL er interlaced 25 fps. NTSC er interlaced 30 fps. Interlaced betyr at TV'en trenger 2 oppdateringer (Hz) for å vise en hel "Frame". (Første oppdatering viser hver andre linje, siste oppdatering vises resten) Some Runebassen sier, dvs. at en PAL TV trenger minimum 50 Hz. Også verdt å nevne er at oppdaterings frekvensen (Hz) for CRT monitorer ikke fult er det samme for LCD. Bildet flimrer aldri på en LCD! Edit: Leif Endret 5. desember 2003 av Fury Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 men endel lcd skjermer blir og ganskje "blurry" , liker ikke lcd liker barske tungvektere som ikke sutrer når de får litt juling Lenke til kommentar
HANdSome OLAV Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 ja ja. men jeg tror ihvertfall at jeg går for denne hvis ingen har noe imot det Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du vet vel at den ikke er en ekte flatskjerm ? Bilderøra er ikke flate... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå