Student2017 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Skal på fest med kjæresten i helgen. Vi pleier ikke feste sammen, da vi alltid ender opp med å krangle når vi drikker. Vi har vært sammen i 2 år og har kjempebra forhold. Når vi er ute gir han meg ingen oppmerksomhet, og blir veldig sjalu om jeg snakker med andre. I helgen skal det være kjempemange veldig pene jenter vi ikke har møtt før, festen er omtrent bare jenter denne gang, og flere "fitness"jenter som gutter elsker. Jeg kommer til å bli kjempesjalu om han bare snakker med de og glemmer helt meg.. Noen tips til hvordan unngå å bli sjalu / være avhengig av han på festen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Ikke drikk så mye at du mister kontroll. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Eller drikk så mye at du mister kontroll. 1 Lenke til kommentar
Student2017 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Skal ikke det, men er kjedelig å sitte der med en klump i magen av å se at jeg er "usynlig" for han, mens disse pene jentene er midtpunktet for kvelden... Stoler helt på han, men når disse jentene kunne vært victoria secret modeller så blir det plutselig vanskelig.. Lenke til kommentar
Student2017 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Kommer til å bli sjalu uansett hvor mye jeg drikker Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Noen par må rett og slett innse at de ikke kan drikke sammen. Deres situasjon høres ut som om den er preget av mye usikkerhet. Sjalusi er ikke et bra symptom i et forhold. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Hvis dere stoler 100% på hverandre så er det vel null problem at han snakker med andre? Er vel lov å snakke og ha det gøy med andre personer, det betyr vel ikke at man skal ta de med inn på soverommet når ingen ser på og knulle de Hvis dere ikke stoler nok på hverandre til dette så burde dere gjøre grep så dere kommer opp på det nivået. Må være slitsomt å ha det på den måten. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Hvorfor drikke så mye at dere krangler og risikerer å si ting som det blir vanskelig eller umulig å rette opp? Hvis man drikker seg så full, så er det jo også en risiko for å gjøre noe dumt. Hvis man er all over the place, og "glemmer" kjæresten, så er det et dårlig tegn. Man skal ikke bare sitte der og holde hverandre i hendene hele tiden på fest, men greit å være litt oppmerksom på kjæresten, vise litt hensyn osv. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Det er ikke normalt å "late som om kjæresten ikke er til stede" på fest. Å ikke gi deg noe som helst oppmerksomhet høres rart ut. Sikker på at du rett og slett ikke bare overdramatiserer det hele litt ubevisst? Du anser helt tydelig disse jentene som mye penere enn deg selv. Dette er noe du må jobbe med. Du vet du har mange kvaliteter de ikke har. Kvaliteter typen din har falt for. Typen din ble ikke sammen med deg bare fordi du har bra personlighet, men også fordi han synes du er tiltrekkende og attraktiv. Du har den riktige kombinasjonen for at han ble forelsket i deg. Hva får deg til å tro at han skal velge vekk det bare fordi han ser en annen pen og attraktiv jente? Du må bli mer glad i deg selv. Så sant han faktisk ikke bare er en gedigen douche og prøver å gjøre deg sjalu ved å ignorere deg og åpenlyst flørte med andre jenter. Da er han ikke verdt din tid. Jeg har allikevel liten tvil på at det er det han gjør. Endret 26. mai 2017 av G27 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå