AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Kort forklart - 20 år, lenge siden jeg har datet på grunn av lengre forhold, og de få flørtende/små forhold har alltid vært så giret på meg at jeg så vidt trengte å gjøre noe. Faller egentlig kun for eldre jenter, er litt eldre enn de fleste på min alder. Av den grunn er jeg også eldre på Tinder enn jeg egentlig er. Kun vært på type 'noen øl og litt prating/klining/sex' tinderdates egentlig. Møtt ei jente, 24 som virker seriøs, veldig søt og pen og snakkelig. Møtt/tatt en kaffe en gang, og en mer ordentlig date der vi pratet, spilte bowling, tullet rundt og jeg var litt mer intim og rett på. Har aldri vært noe sånn type snakk med henne så var vel første gang jeg var litt rett på med 'du så jo så søt ut' mens jeg strøk henne og slikt. Var med henne nesten hele dagen, dro og så på film hos henne, sex, sov over, mer sex, var der en stund og fikk hadekyss når jeg dro. Ble enige om alt det var koselig og gledet oss til å sees igjen. Skal spise sammen i helgen, eller det er det vi har avtalt hittil. Blitt minnet på noen ganger når hun er ledig når jeg har vært litt vare siden hun svarer dårlig. Er nok bare uvant dra min side med lite svar å få. Men hva gjør jeg nå? Jeg har ærlig talt aldri kommet så langt før egentlig, eller likt noen som jeg gjør nå igjen, så er litt rådløs med hva jeg skal/kan gjøre og si. Prøver egentlig holde munnen litt i sjakk og ikke bli for masete. Er ganske koselig/nær fyr av meg og gått på smellen at jeg har mast for mye før. Hva er noe gøy å gjøre på date, når man allerede har hatt det gøy og hatt sex? Hvordan går jeg fram nå? Jeg har jo kun hatt 'ungdomskjærester' eller tinderligg før egentlig, så dette er helt nytt. Spurte henne etter sex, og sa jeg ikke ville mase, men om det her var en greie for henne, altså om det her bare var sex eller om det er trygt å snakke til og like henne. Fikk som svar at jeg gjerne måtte like henne, at hun ble og bestemte seg for å bli værende singel noen år siden, inntil den rette dukker opp. Hun spurte meg også ut av det blå hvor gammel jeg var igjen, da tullet jeg med at det er det samme osvosv, mens hun sa hun kan bare gå å sjekke. Sa at er jo ikke sikkert det er riktig uansett, og hun spurte bare om jeg ihvertfall var eldre enn henne. Gliste bare og vi glemte egentlig greia, virket ikke som det brydde henne noe atjeg sa alder var feil, og sannsynligvis yngre enn henne. Men hvordan slippe den bomba, egentlig? Har jo smått hilst på foreldre, kan ikke juge til de akkurat hvis den spør eventuelt neste gang, og kan jo ikke si det høyt uten at Hun vet det først. Burde jo ikke plage henne, når hun jo ikke husket det til å begynne med, med andre ord modenheten er på plass. Anonymous poster hash: 7c9de...c9a Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 ...gått på smellen at jeg har mast for mye før. Du og alle andre menn... Hvorfor i all verden må dere mase så mye? Get a life. Spurte henne etter sex, og sa jeg ikke ville mase, men om det her var en greie for henne, altså om det her bare var sex eller om det er trygt å snakke til og like henne. Wut? Om dere alt har hatt sex, så gjør du mye rett og gjør mye bedre enn mange andre. Generelt: 1. Vær avslappet. Ikke vær desperat. 2. Du må gjerne like henne og overøse henne med kompliment når dere er sammen OM det er slik du føler det, men ikke vær han som sender meldinger 24/7 og sitter og kikker på telefonen. Gi henne litt pusterom. Gi henne muligheten til å savne deg. 3. Ikke begynn å diskutere forhold og i hvert fall ikke så tidlig. Om jeg tolker sitatet ovenfor så har du gjort nettopp det. Dette er veldig klengete og masete. Det beste er å være en attraktiv fyr, tilbringe tid sammen med henne og la HUN ønske et forhold med deg. Vent til HUN tar det opp. Er du attraktiv og hun forelsker seg, så vil hun ønske et forhold med deg. Enkelt og greit. Dessverre så stikker mange menn kjepper i hjulet for seg selv ved at de slipper alt de har i hendene og blir desperate så snart en pen jente smiler til de. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Hva ønsker du? Hva er målet ditt? Fast forhold? Bo sammen? Eller synes du det er greit å ha det på det nivået det er nå? Snakk med henne. Det er ikke et spill. Finn ut hva hun vil. Kommunisér hva du vil. Finn noe dere begge synes er greit, eller bryt opp hvis det ikke er mulig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Omformulerer den litt, sa til henne at ikke for å mase eller virke seriøs, men om det her var det og jeg ikke burde like henne, som i en forenklet 'er du bare ute etter sex eller mer?' Føler det er litt tidlig/masete å spørre mer konkret hva hun er ute etter i livet når man bare har møtt to ganger, og hun tross alt skal studere snart. Ikke langt unna altså. Er ikke sånn at jeg vet hva jeg vil. Har lekt en god del for å si det på den måten, og savner egentlig bare å like noen/være forelsket. Spesielt om det er gjensidig. Det er evigheter siden jeg har forelsket meg ordentlig. Synes jenta er veldig søt og liker henne veldig, og virker jo som hun er interessert tilbake. Er litt mer typen som tar ting som det kommer, men hittil har jeg ikke tenkt en seksuell tanke om henne i det hele tatt enda, selv om hun har vært på tankene. Skal være litt mer avslappet ja, er bare litt stresset når jeg får få eller korte svar, fordi jeg har hatt en dårlig erfaring med det tidligere når jeg ble 'lekt' med. Så kort forklart bli forelsket er jo 'deilig' nok for meg holdt jeg på å si. Har tidligere i livet vært ganske taper, men etter en god del jenter og tilbakemelding er selvtilliten min nesten kvalmende høy. Vet jeg er attraktiv og en fyr jenter sjekker ut. Burde ikke være noe problem å få hun forelsket i meg. Men er ikke ofte jeg tenker slik på en jente selv. Var jo veldig koselig sist, er veldig forsiktig av meg. Lå jo og bare koste og stryket på henne mens vi så på film i flere timer før jeg tok steget til noe mer, siden det jo egentlig ikke var det som var grunnen til møtet og jeg ikke ville gi det inntrykket heller. Er det dog noe kult å gjøre sammen som ikke er for seriøst, men også litt intimt/får tatt på hverandre eller tullet? Sist gang bowlet vi jo og spilte litt spill, da fikk jeg jo tatt litt på henne. Hva annet er det man kan gjøre i den duren man får tatt litt på hverandre, snakke sammen og samtidig ha det gøy uten å være formelle? Holder til nærme Drammen og Oslo, så bør vel være nok... Anonymous poster hash: 7c9de...c9a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå