Fotoskrulla Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Byen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 I ska ikkje si nokka, i! Intimt utsnitt, forresten! 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Ikkje æ heller, enig med smort1 angående utsnitt. Du vet hvordan du skal få meg til å klaske ned noen ord på mobilen, bare vifte med et flagg :-). Ferja har jo et navn og adresse, men denne har jeg jo sett både i Moss og Horten. Nei dette blir for vanskelig, men ha en fin kveld likevel. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 I ska ikkje si nokka, i! Intimt utsnitt, forresten! Fnis..kjekt når det er litt intimt innimellom.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Ikkje æ heller, enig med smort1 angående utsnitt. Du vet hvordan du skal få meg til å klaske ned noen ord på mobilen, bare vifte med et flagg :-). Ferja har jo et navn og adresse, men denne har jeg jo sett både i Moss og Horten. Nei dette blir for vanskelig, men ha en fin kveld likevel. Mvh Gunnar Det var nok en hard nøtt dette Ferga har tidligere hett Austrheim og gikk mellom Steinesø og Knarvik nord for Bergen når den var ny. Kjekt at du fikk trimma fingrene i dag også da Ha en fin kveld! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Jeg lurer litt...men tipper på Molde. Ett fint bilde dette Helene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Veit ikke, kanske Malmø tra la la. Nei bare tuller lit, henger meg på Rolf med 90 kilo Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Beskjæring av arkitekturbilder er aldri enkelt. Her var jeg litt inne på en beskjæring til venstre innenfor de to lyse flatene med sortehull nede, men neimen om jeg vet hvorvidt det ble bedre selv om jeg nå synes akkurat det området trekker litt vel mye oppmerksomhet. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg