Leif Olsson Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Polarsniper.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Fint bilde dette. Sikkert lurt med veldig kort lukkertid her Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Ett fint illustrasjonsbilde av det rike Fuglelivet i din landsdel dette Leif. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Fint bilde dette. Sikkert lurt med veldig kort lukkertid her Så riktig, kort lukketid er lurt Takk før " kort " kommentar då, lady Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Ett fint illustrasjonsbilde av det rike Fuglelivet i din landsdel dette Leif. Mvh. Rolf Takk takk Rolf Er mye trekkende vaderfugler nå, vhær ca 200 polarsniper og noen steinvender Flere då enn dem i flokken på bilde Har også sett sandlo, myrsnipe og dvergsnipe Mvh Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Fint motiv og flott bilde, Leif! Synes jeg kan kjenne havlukta helt hit. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Fint motiv og flott bilde, Leif! Synes jeg kan kjenne havlukta helt hit. Hilsen Fredrik Hei Fredrik Takk før hyggelig kommentar, med duft fra havet Mvh Leif Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Liker dette motivet som passet fint i et slikt format. Ble et severdig bilde MVH Tove Lenke til kommentar
h-a Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Flotte fugler som nesten går i ett med fjæra. Det var visst ikke så mye vind som her. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Helene nevner kort lukkertid og der er jeg med erfaring fra fugl i flukt helt enig. Hvorvidt du burde hatt mer himmel eller fjernet den helt er kanskje spørsmål for de lærde. Ser du nevner steinvender. Er vel nok stein å vende på der du bor - he he. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Liker dette motivet som passet fint i et slikt format. Ble et severdig bilde MVH Tove Takk takk Tove Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Flotte fugler som nesten går i ett med fjæra. Det var visst ikke så mye vind som her. Enig, polarsniper er flotte fugler og idag også en strandsnipe Ikke så mye vind denne dagen som hos deg Takk før kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Helene nevner kort lukkertid og der er jeg med erfaring fra fugl i flukt helt enig. Hvorvidt du burde hatt mer himmel eller fjernet den helt er kanskje spørsmål for de lærde. Ser du nevner steinvender. Er vel nok stein å vende på der du bor - he he. Roar Takk Roar, før kommentar Himmelen? syns det er ok slik, men kan også være ok, med andre versioner Så riktig, masse steiner at vende, og riklig med mat under disse Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg