Midtskill Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Har en Outlander 2004 2,4 automat. Jeg har en litt merkelig følelse i bilen når jeg kjører. etter demper og fjørbytte samt begge styrekulene fremme så hadde jeg en Youtube grovinstilling av spissing og en camber justering med et egnet "cambervater" Jeg ser til min forbauselse at bakhjulene (spesielt på førersidenskrever fremover og innsiden av dekkene er slitt. Jeg har ikke skiftet foringer på bakhjulsstillingen. er det noen åpenbare foringer som slites mer enn andre? Den nederste demper bolten satt noe alvorlig fast så det ble en del hamring med tung hammer - kan jeg ha slått noe skjeivt? Kan noen hjelpe Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) Du stilte på dette ut ifra en youtube video på gårdsplassen? Helt seriøst? Å hjelpes, hvor skal man egentlig begynne med å beskrive hvor fantastisk dumt dette er. Det er jo ikke rart dekkene er slitt på innsiden, hørt om bilverksted før og 4 hjulskontroll? Hvis ikke så bør du ta deg en tur innom ett verksted etter at du har kjøpt nye dekk som de kan sette på for deg også rette opp i det du har klart å ødelegge, lykke til. Endret 25. mai 2017 av meg0709 Lenke til kommentar
Midtskill Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Jeg ser at jeg kunne spart meg et par setninger i innlegget mitt. Spørsmålet jeg lurer på er om noen har litt peiling på foringer og oppheng bak på en Outlander 2004? Og ja, jeg "erindrer"å ha fått med meg ordet 4hjulskontroll - det kommer når jeg har byttet evt. defekte foringer, eller forstår hvorfor de bak ikke er helt laina opp riktig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 På generelt grunnlag kan slitte foringer føre til skjevheter i hjuloppheng. Disse må inspiseres visuellt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå