Mads2 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Når jeg skal spille legges fanen ned etter 5 sekunder. Når jeg åpner det igjen, legges det ned på nytt. Merkelig nok, når jeg skriver på Chrome og Explorer skjer det samme (på en måte); jeg kan skrive i 5 sekunder, men deretter i 2 sekunder kan jeg ikke skrive. Så jeg skrive igjen i 5 sekunder, så kan jeg ikke skrive. Når jeg skriver dette innlegget tar det lang tid. Fargen helt øverst er blå når jeg kan skrive, men blir hvit når jeg ikke kan skrive (på Google Chrome og Explorer) Alt dette startet for to dager siden. Vet noen hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Prøvd å legge inn nyeste skjermkortdriver for å se om det hjelper? Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Prøvd å legge inn nyeste skjermkortdriver for å se om det hjelper? Nope, ser ikke ut som det virket Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Avslutt et og et program helt til det ikke skjer mer Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Avslutt et og et program helt til det ikke skjer mer Det er 65 bakgrunnsprosesser, skal jeg avslutte dem og en etter en? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Start med de minst viktige, i hovedsak det som ligger på taskbar i hjørnet ved klokka. Tar du alle i oppgavebehandling vil du få deg noen overraskelser. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Bare kjøpte Windows 10 og reformaterte hele pc'en. Den gikk så seint uansett. Takk for tiden deres! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå