Howard Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 MSI med AMD-basert MEGA PC MSI vil starte salget av en ny AMD-basert MEGA PC i januar. MEGA 180 får støtte for Athlon XP-prosessorer og baseres på NVIDIA nForce2-brikkesettet. Boksen blir en kombinasjon av PC, stereo, MP3- og DVD/VCD-spiller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 den var utrolig digg! håper den er stillegående. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Inmari stilig boks, selv om den hadde vært enda penere i sølv. Stusset litt over at den kalles MEGA... Den er da ikke så stor Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ooooo.... vi slipper å logge inn i windows for å spille musikk... Lenke til kommentar
Richie Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 MEGA har ingenting med størrelsen å gjøre. MEGA står for MSI Entertainment Gaming Appliance. Den er bare dritfet spør du meg! Skal kjøpe den med en gang den kommer ut. Jeg har nemlig venta på denne helt siden tidlig i juni. Og MSI sa først den skulle komme ut i slutten av juni/begynnelsen av juli, men ble utsatt til slutten av august og så september. Og nå sier de den altså skal komme ut i januar. Får håpe de lover hva de sier denne gangen da! Lei av å vente... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 I stedet for å vite hva MEGA står for, kan man da tenke at det er "mega", mye utstyr i en slik liten boks. Selv om MEGA står for det som "Richie" sa, men bare en tanke som falt meg Lenke til kommentar
NULL Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Athlon 64-modellen vil være basert på VIA K8T800. Ellers bilder av kommende modeller: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...16F8E1EA93215FD Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Den var jo stilig. Den som bare dreit penger............. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sjefs, gleder meg til det kommer en test av denne. Meget interresangt, stå på MSI Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 I stedet for å vite hva MEGA står for, kan man da tenke at det er "mega", mye utstyr i en slik liten boks. Selv om MEGA står for det som "Richie" sa, men bare en tanke som falt meg La oss si MEGA med funksjoner i en MEGA liten boks. Prisen er også lav, ca 2546.304 i dagens valutakurs. Denne har jeg lyst på Kan bli noe til bursdagen min som er i februrar. En billig variant av denne: Boksen ca 2550 CPU, XP1800 ca 500 Minne, 256MBx2 DDR333 Twinmos ca 800 120GB harddisk ca 1000 DVD-brenner ca 1000 Creative SB Audigy 2 ca 800kr Sum totalt: = ca 6650 6650kr er ikke galt (5850kr hvis man dropper lydkortet) Den der har jeg skikkelig lyst på Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Denne var jo enda fetere enn den forrige Intel "mega pc'n"! Sinnsykt fet design også farge lcd skjerm al a bilstereo Skulle jeg kjøpt et barebone musikk annlegg skulle det blitt en slik. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er det plass til å sitte inn et tvkort i denne, et annet enn MSI sitt eget? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ooh hvis jeg får plass til Radeon 9800 pro'en min inn i den, vil jeg ha!!!! Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Om denne har et lydnivå på høyde med Asus DigiMatrix (30db) så er dette en kommende vinner Skal du ha et tv-kort i boksen så ønsker man å ha mulighet til å bruke den som video, noe som betyr at den skal stå på hele tiden. Da er det ikke akkurat kult om den bråker like mye som shuttle-boksene gjør. Ellers så må jeg si Asus DigiMatrix så langt er den råeste av barebone systemene jeg har sett (Bare så synd den ikke er mulig å få tak i før langt uti januar, og at den er et intel-system Får MYE mer for pengene med AMD, og ingen gidder vel uansett å sette en P4 3,06GHz HT CPU i en slik boks hvor det er så mange andre begrensninger) Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) - Endret 1. januar 2005 av Knick Knack Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nå har den kommet for salg hos Komplett.no Prisen ligger i dag på 3271,- og 5 dagers leveringstid, faller kanskje snart i pris.... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Bare så synd at en ikke kan se dvd uten å starte opp hele saken. Tuner kunne de også lagt med synes jeg. Kansje i neste utgave... Lenke til kommentar
Richie Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 På PCutstyr.no koster ikke-LUX-versjonen 3054,- og LUX-versjonen 3323,- Ser ut som forskjellen på disse er at LUX-versjoen har 6 i 1 kortleser og WLAN. Er det noen som vet om dette er de eneste forskjellene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå