Gå til innhold

Vikeplikt for sykkel over gangfelt på grønn mann

Anbefalte innlegg

Trafikken er ikkje regulert av trafikklyssignal der. Så fort du har passert stopplinja så er det ikkje trafikklys som avgjer korleis du skal handle. Lyset for fotgjengarar har ingen betydning for deg som bilist. Einaste grunnen til at du som bilist ikkje kan køyre over eit gangfelt rett fram når det er grøn mann er at det er raudt lys for bilisten.

I tilfellet med sving til høgre så er du forbi stopplinja og trafikken er ikkje regulert av trafikklyssignal lengre. Einaste som er regulert er om gåande har lov til å gå over gangfeltet eller ei. Dersom gåande har lov til å gå over gangfeltet, så må bilistane vike. Er det raud mann så er det ikkje gåande i gangfeltet og bilistane treng ikkje vike for nokon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trafikken er ikkje regulert av trafikklyssignal der.

Fotgjengerfeltet som altså er regulert med lyssignal 1086 fotgjengersignal, beskrevet i skiltforskriftens "kapittel 12 Trafikklyssignaler og anvisning gitt av politiet" er atså ikke regulert med trafikklyssignal?

Beklager, den kjøper jeg ikke, hadde din tolkning vært den som var ment ville det vært beskrevet utrykkelig.

Endret av sverreb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forgjengerfeltet regulerer ikkje bilistane. Uansett om det er raud eller grøn mann så kan bilen køyre over. Det er gåande som blir regulert av det lyset.

Eg er ingen jurist, så eg trur ikkje me kjem noko lengre her. Alt eg har funnet i artiklar og rettleiingar seier at syklist har vikeplikt for bil og bil for gåande. Om nokon trur noko anna så får det bli sånn.

Lenke til kommentar

Forgjengerfeltet regulerer ikkje bilistane. Uansett om det er raud eller grøn mann så kan bilen køyre over. Det er gåande som blir regulert av det lyset.

Eg er ingen jurist, så eg trur ikkje me kjem noko lengre her. Alt eg har funnet i artiklar og rettleiingar seier at syklist har vikeplikt for bil og bil for gåande. Om nokon trur noko anna så får det bli sånn.

Jeg skjønner argumentet ditt, jeg bare mener det er urimelig å tolke det på den måten og at tilstanden på trafikkreglene m.h.p. denne aktuelle situasjonen er et arbeidsuhell. Slik det er formulert kan jeg ikke lese et fotgjengerfelt som er regulert med fotgjengerlys som ikke regulert med trafikklys.

Ang. syklisten er det igen tvil. Hverken fotgjengerfelt eller fotgjengerlys gir noen grunn for en syklist (kjørenbde) til å mene han ikke har vikeplikt når han krysser veien. (Noe som er et problem siden det er blitt normal å kjøre som om det var tilfelle)

Endret av sverreb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...