yaddah Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Min gamle HP stasjonær-PC er helt død (vil ikke slå seg på). PC'en er ikke noe å ta vare på, men jeg skulle gjerne hatt ut en del filer. Hvordan kan dette la seg gjøre enklest mulig? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Dytte HDD'en inn i en annen PC eller kjøpe en HDD-dock du setter den i og kobler til en annen PC med USB. 1 Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Dytte HDD'en inn i en annen PC eller kjøpe en HDD-dock du setter den i og kobler til en annen PC med USB. Jeg har forsøkt å sette den inn i en annen PC men den fant ikke disken. Jeg får prøve med en HDD-dock da. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Brenn en linux dvd eller på minnepinne og boot opp, da får du tilgang til filene uten å åpne maskina. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 ... men den fant ikke disken. Har du sjekket Diskbehandling? Det er ikke sikkert at en disk dukker opp av seg selv, da bruker man Diskbehandling for å finne ut hvorfor. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Dytte HDD'en inn i en annen PC eller kjøpe en HDD-dock du setter den i og kobler til en annen PC med USB. Jeg har forsøkt å sette den inn i en annen PC men den fant ikke disken. Jeg får prøve med en HDD-dock da. Mulig jeg fornærmer deg ved å spørre så basic: 100% sikker på at du har både sata og molex kabler tilkoblet i begge ender? Og bruk diskbehandling som Hårek sier. Stadig vekk at disker ikke blir oppdaget i første omgang. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Dytte HDD'en inn i en annen PC eller kjøpe en HDD-dock du setter den i og kobler til en annen PC med USB. Jeg har forsøkt å sette den inn i en annen PC men den fant ikke disken. Jeg får prøve med en HDD-dock da. Mulig jeg fornærmer deg ved å spørre så basic: 100% sikker på at du har både sata og molex kabler tilkoblet i begge ender? Og bruk diskbehandling som Hårek sier. Stadig vekk at disker ikke blir oppdaget i første omgang. Å husk å ikke velg formater for å få bruke disken om det valget dukker opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå