akelbo Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Rollespillet har fått en offisiell slippdato.Divinity: Original Sin 2 bryter ut av Early Access i september Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 1rn var enormt bra, gleder meg til det kommer på PS4. Avventer til da, det første spillet likte jeg hvertfall bedre på konsollen. Lenke til kommentar
Pervy Potato Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Gleder meg noe sykt til det kommer ut! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Kan bli interessant. Håper bare at det ikke er like stort fokus på Crowd Control som jeg opplevde det var i 1. Det var liksom slik at hver gang du kom i kamp så var det bare "rain - freeze" og så videre. Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Hmmmm... Tur-basert (*e kamper) og meg... blir ikke noe av :-/ Synd i dette tilfellet; de første i serien er noe av det bedre jeg har spilt. Men smak og behag, selvfølgelig, og jeg kan "bare ha det så godt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå