akelbo Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Utforsk The Commonwealth i all sin postapokalyptiske prakt.Fallout 4 kan spilles gratis på PC og Xbox One til helgen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Får se om Steam kjører rabatt på dette da. Jeg kjøper ikke dette til fullpris. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Jeg venter egentlig på en GOTY versjon til godt rabattert pris jeg. Er ikke helt fant av det DLC melke spillere konseptet! Har såpass mange andre spill å spille, så har ikke noe hast. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Jeg venter egentlig på en GOTY versjon til godt rabattert pris jeg. Er ikke helt fant av det DLC melke spillere konseptet! Har såpass mange andre spill å spille, så har ikke noe hast. Ditto, sikkert et bra spill, men DLC er litt for dyrt når det har vært på tilbud så langt. AtW Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Får se om Steam kjører rabatt på dette da. Jeg kjøper ikke dette til fullpris. Greenmangaming har selve spillet til 80% avslag og DLC season pass til 50% avslag. Er ikke noen GOTY enda, men man får i det minste spill + DLC til ca 70-80% av det en helt nyreleaset GOTY ville kostet. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Får se om Steam kjører rabatt på dette da. Jeg kjøper ikke dette til fullpris. Greenmangaming har selve spillet til 80% avslag og DLC season pass til 50% avslag. Er ikke noen GOTY enda, men man får i det minste spill + DLC til ca 70-80% av det en helt nyreleaset GOTY ville kostet. 67% / 40% her? AtW Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Får se om Steam kjører rabatt på dette da. Jeg kjøper ikke dette til fullpris.Greenmangaming har selve spillet til 80% avslag og DLC season pass til 50% avslag.Er ikke noen GOTY enda, men man får i det minste spill + DLC til ca 70-80% av det en helt nyreleaset GOTY ville kostet. 67% / 40% her? AtW Ah, ser de har endret på det. Var 72% / 59% når tilbudet opprinnelig kom, men ikke nå lengre. Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 hvis dere skal bruke noen hunderlapper på ett spill idag, så kjøp spillet Starpoint gemini warlords. Fantastisk bra romspill. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Personlig så er jeg litt skuffet over dlc på Fallout 4. Det var kjedelige greier. Hovedspillet derimot anbefaler jeg. Lenke til kommentar
Herman Hedning Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Annbefaler SSD til Fallout 4, det gjør opplevelsen 10 ganger bedre. uten SSD så tilbringer du like mye tid på å stirre på lasteskjermer som du gjør med selve spillingen. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Kjøpte det i dag og SSD har jeg. Det er mye bedre enn enn harddisk ja. DLC kan vente til de blir dumpet billigere på salg. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Skulle ønske det kom flere DLC, elsker Fallout 4 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Fallout 4 var kjedelig, og håpløst utdatert engine ved release, tydelig at det ble utviklet parallelt med Skyrim, da det hadde dårligere animasjoner og karaktermodeller enn Skyrim hadde. Startet veldig bra, men klarte ikke å engasjere meg, ble for mye settlement mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå