blackfish13 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Pcen ville i dag plutseligt ikke starte å forstår liksom ikke helt hvorfor. Den har virket veldig fint hele veien og skulle bare starte den etter jeg skrudde den av i går men vil rett og slett ikke starte. Dette er feilmeldingen som kommer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Står jo USB device over current. Begynn å plugg ut USB enheter. Eventuelt om det ikke funker let etter kortsluttning i kontaktene Endret 24. mai 2017 av Mr. A 2 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Blir vel sånn med 3 tastatur... 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ser ut som du har en USB-dings som trekker for mye strøm. Prøv eliminasjonsmetoden. 1 Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Tusen takk skal du ha forsto det liksom ikke helt Men når du sa det sånn å det va hjalp ikke å dra ut alle tingene som var koblet til USB så kom jeg på at de 2 USBportene på framsiden av pcen har jo vært knekt i noen år å der prøvde jo dama å sette inn USB kabelen til printeren tidligere så sikkert de som har streika å skapt problemet da. Nå gikk i hvertfall pcen på som normalt Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Blir vel sånn med 3 tastatur... Var nok bare et tastatur koblet til men de 2 USB portene på framsiden som var ødelagt ble nok kanskje av en markelig grunn sett på som tastatur Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 å der prøvde jo dama å sette inn USB kabelen til printeren tidligere så sikkert de som har streika å skapt problemet da. Jeg foreslår en sterk gaffa over disse portene. Disse konegreiene lærer ikke av feilen før den fjerde eller femte gangen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå