TomTeddy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Jeg har en Xbox og X-bit chip. Har brent EvoX på en DVD-R cd, men Xbox'en leser fortsatt ikke dvd'en riktig. Kan det være fordi chipsen er ikke riktig plassert, selv om den lyser grønt på baksiden? Eller må chipsen være ordentlig plassert for at den skal kunne fungere riktig? =TomTeddy= Endret 9. desember 2003 av TomTeddy Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har en Xbox og X-bit chip. Har brent EvoX på en DVD-R cd, men Xbox'en leser fortsatt ikke dvd'en riktig. Kan det være fordi chipsen er ikke riktig plassert, selv om den lyser grønt på baksiden? Eller må chipsen være ordentlig plassert for at den skal kunne fungere riktig? =TomTeddy= Sellfølgelig må jo chip'en være ordentlig plassert for at den skal fungere *duh* Men at xbox'en ikke klarer å lese dvd-r platen kan være flere ting. Har du brent platen på riktig måte? Har du riktige filer på plate? Har du laget et FatX Image før du brente platen? Et tips kan være å legge noe på cd'en bare for å fylle den opp litt slik at Evox sporet ligger lengere ute på platen (Xbox'en har lettere for å lese platen. Hvis du brenner cd-rw så er det viktig å brenne på lavest mulig hastighet. Har du lest guidene på Xbox-Scene? Hvis ikke så anbefaler jeg deg å gjøre det, du lærer mye at det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Og boksen kan rett og slett ha problemer med akkurat den typen plater. Hvilken spiller har du i den? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har ikke hørt at noen av dvd-rom'ene skal ha problemer med å lese dvd-plater (hverken + eller -). Eneste er at Samsung DVD'en tar det meste av cd-r plater. Jeg tipper du har glemt å lage FatX image før du brente Evox til cd'n Lenke til kommentar
ZackZellion Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jau, tror det ja =ZZ= Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hmm, sikkert feil, men er det ikke slikt at Samsung ikke takler DVD-R bra da, hvis i det hele tatt? :/ Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) kan jo vær at dvd spilleren til xboxen din sånn pluselig slutta å virke. Har sitt det har sjedd med noen på dette forumet + det sjedde hos en "venn" av meg.. Endret 10. desember 2003 av t2xg Lenke til kommentar
Kim14 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Prøv www.home.no/xfiler Så laster du ned Xboxprep1 den funka for meg!!! Så brenn den!!! Endret 10. desember 2003 av Kim14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå