Gå til innhold

Xbox Modifikasjons problem

TomTeddy

Anbefalte innlegg

Jeg har en Xbox og X-bit chip. Har brent EvoX på en DVD-R cd, men Xbox'en leser fortsatt ikke dvd'en riktig. Kan det være fordi chipsen er ikke riktig plassert, selv om den lyser grønt på baksiden? Eller må chipsen være ordentlig plassert for at den skal kunne fungere riktig?

=TomTeddy= :green:

Endret av TomTeddy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Xbox og X-bit chip. Har brent EvoX på en DVD-R cd, men Xbox'en leser fortsatt ikke dvd'en riktig. Kan det være fordi chipsen er ikke riktig plassert, selv om den lyser grønt på baksiden? Eller må chipsen være ordentlig plassert for at den skal kunne fungere riktig?

=TomTeddy= :green:

Sellfølgelig må jo chip'en være ordentlig plassert for at den skal fungere *duh* Men at xbox'en ikke klarer å lese dvd-r platen kan være flere ting. Har du brent platen på riktig måte? Har du riktige filer på plate? Har du laget et FatX Image før du brente platen? Et tips kan være å legge noe på cd'en bare for å fylle den opp litt slik at Evox sporet ligger lengere ute på platen (Xbox'en har lettere for å lese platen. Hvis du brenner cd-rw så er det viktig å brenne på lavest mulig hastighet.

Har du lest guidene på Xbox-Scene? Hvis ikke så anbefaler jeg deg å gjøre det, du lærer mye at det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...