larsen_1 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Trenger en mus av mindre str som på vedlagte bilder. Ved å se bilder på komplett sier meg lite før jeg har testa musa. Håper på noen fornuftige svar her VIKTIG!! Musa må ikke være større enn på bildene av personlige grunner Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ved å se bilder på komplett sier meg lite før jeg har testa musa Dette gjelder jo dine bilder også.. 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Noen som ikke har tenkt helt over dette 1 Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Oki. Kom med et tips over ej mus som likner da men er liten i str Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Håpet at denne tråden skulle ligge i sexualitet-kategorien 1 Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) "Joda, frøken, jeg ser at du har pene pupper og kort skjørt, men av personlige grunner må jeg nok teste at musa er liten nok før jeg kan spandere den mojitoen på deg." Hadde sikkert funket gull ute på byen, den. Endret 19. juni 2017 av Olethros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå