AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Slik det ser ut for meg, oppfører TS seg som en karikatur av den stereotypiske kvinneguiden-brukeren. 50 kilo er mye å løfte, selv når man løfter det skikkelig. Et "oppetter veggen"-løft er langt ifra skikkelig løft, og da blir det fort veldig tungt. At TS blir fornærmet over dette burde være et rødt flagg for typen. Jeg tipper typen til TS veier omtrent 100 kilo. Så TS kan jo finne noe som veier 25 kilo og som syter om du holder det feil, og prøve å humpe det oppetter veggen. Lykke til. Morsomt at du skriver dette. Jeg var faktisk innom kvinneguiden før jeg havnet her, men jeg snudde kjapt når jeg så klientellet. Men jeg kan ikke akkurat si det virker stort bedre her inne. Tilbake til saken; til info så var det faktisk ikke sånn at jeg TVANG han til å løfte meg oppetter veggen. Han kilte meg og løp etter meg og det var han som løftet meg opp(jeg flakset og sprella for å komme meg løs)og klemte meg oppetter veggen. Du som skriver på nynorsk, jeg sier det samme til deg. Jeg ba aldri om å bli løftet. HAN plukker meg opp og klager så over at jeg er for tung. Løfter meg opp og starter å jukke mot meg, er det noe rart at jeg bringer opp temaet sex da? Hva han mente med dette? IKKE FAEN VEIT JEG, og spiller det noe rolle hva slags kontekst det er snakk om?! Du får ta å spørre han sjøl da om det er så viktig for deg. Anonymous poster hash: 7f9ad...d53 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Ja nå skulle jeg akkurat til å svare en post her men jeg ser nå at vedkommende var smart nok til å slette innholdet i posten sin. Du skjønte vel sjøl at det du skrev ikke var liv laga og ga deg mens du enda kunne. Hvis du leser dette så vil jeg du skl vite at jeg satt klar her med mitt svar til deg, og jeg hadde sparket godt fra meg for å si det sånn. Fy faen så kvalm jeg blir av dere gutter i blandt. Min første post var egentlig bare et eneste lite spørsmål: JA eller NEI, er jeg feit? Dere angriper meg og kaller meg både det ene og det andre. Hvor skrudd er ikke verden blitt når jenter på knappe 50 kilo får beskjed om at man er for tung. Anonymous poster hash: 7f9ad...d53 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ei lita jente på 51kg er da virkelig ikke noe problem å ha sex oppetter veggen med. Enten er han megapingle eller så bare vil han ikke si rett ut at han ikke vil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Woah, woah, woah. Hold your horses. Trenger ikke ta helt av. Du spurte et spørsmål. Du fikk svar. Det er ingen grunn til å klikke i vinkler på den måten du gjør nå. Redigert: Ment til TS. Ikke posten rett over meg, men den over der igjen. Endret 24. mai 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Ei lita jente på 51kg er da virkelig ikke noe problem å ha sex oppetter veggen med. Enten er han megapingle eller så bare vil han ikke si rett ut at han ikke vil. Takk Enig! Sykt usexy uansett. Anonymous poster hash: 830fe...b5d Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Hvorfor spurte du, når du åpenbart hadde bestemt deg på forhånd hva som var rett svar? Hva trudde du at du skulle få ut av denne tråden? 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Høres ut som han bare prøvde å kødde litt med deg. Mest sannsynlig har han egentlig ikke noe imot det. Å overtolke det andre sier er sjelden lurt, 90% av kommunikasjon skjer uten ord uansett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Hvorfor spurte du, når du åpenbart hadde bestemt deg på forhånd hva som var rett svar? Hva trudde du at du skulle få ut av denne tråden? Jeg er fornøyd med svaret jeg fikk av deg. Et saklig og godt svar. Men jeg har også blitt kalt saker og ting som f.eks: snerpete og kvinneguiden-bruker, at jeg trolig ikke er over 16 år m.m. Det stemmer ikke, jeg er godt over 16 år. En annen slange her brukte begrepet røde flagg over hele linja om meg. Samme slangen har sendt meg brev her ser jeg, et perverst brev hvor han bare gjentar seg selv + krydret med litt seksuell sjikanering. Jeg blir engasjert og lettere hissig når jeg snakker med slanger som dere, hver eneste gang en jente tør å heve stemmen sin og si at dette IKKE ER OKEY, så skal dere komme med latterliggjøringen deres. Herregud så patetisk at det ikke er lov til å skrive et beskjedent lite innlegg uten at dere skal komme å spytte på meg og det bare fordi jeg er jente. Jeg er på vei inn i politikken nå til informasjon, jeg vil fortsette kampen mot likestilling og jeg skal få stoppet kjeften på dere slangene en gang for alle. Anonymous poster hash: 7f9ad...d53 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) 50 kg er ikke tungt å løfte for en gjennomsnittlig person på over 190. Problemet er når du skal holde 50 kg oppe over tid. 160 og 51kg er veldig lavt på BMI-skalaen, så jeg vil tippe du er rimelig slank. Endret 24. mai 2017 av RRhoads Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Well, this escalated quickly. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Troll. Satt bare å venta på den der ja. Se å ha deg ut av tråden min om du tror dette er tull, din slange. Jeg trenger ikke sånne som deg. Anonymous poster hash: 830fe...b5d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 50 kg er ikke tungt å løfte for en gjennomsnittlig person på over 190. Problemet er når du skal holde 50 kg oppe over tid. 160 og 51kg er veldig lavt på BMI-skalaen, så jeg vil tippe du er rimelig slank. Vi skulle ikke knulle der og da, han sa at han ikke kom til å greie å knulle meg på veggen der fordi jeg var for tung. Han sa etterpå også at jeg var tung , uavhengig av sex eller ikke Anonymous poster hash: 830fe...b5d Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Et lite tips: Ikke gå ut i fra at kritikken mot deg er på grunnlag av at du er jente. Kritikken av deg har gått på hva du har skrevet. Et lite tips til: Sett statusen din som skjult. Nederst i tråden ser man en liste over hvem som er i tråden. Står navnet i kursiv så skriver den personen et innlegg. Jeg fant nettopp ut hvem du var ved hjelp av den metoden. Setter du statusen din som skjult kan man ikke se dette. Du velger dette helt oppe i høyre hjørnme av skjermen der det står "Synlig/skjult". Og, nei, jeg har ikke tenkt å si hvem du er eller bruke noe du har skrevet før mot deg. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Et lite tips: Ikke gå ut i fra at kritikken mot deg er på grunnlag av at du er jente. Kritikken av deg har gått på hva du har skrevet. Et lite tips til: Sett statusen din som skjult. Nederst i tråden ser man en liste over hvem som er i tråden. Står navnet i kursiv så skriver den personen et innlegg. Jeg fant nettopp ut hvem du var ved hjelp av den metoden. Setter du statusen din som skjult kan man ikke se dette. Du velger dette helt oppe i høyre hjørnme av skjermen der det står "Synlig/skjult". Og, nei, jeg har ikke tenkt å si hvem du er eller bruke noe du har skrevet før mot deg. Og hva så?? Jeg gir så faen! Det sier vel litt om deg og hva du velger å bruke fredagskvelden din til. Jeg skriver her fordi jeg trengte velmente råd og i retur får jeg for det meste bare hets! Anonymous poster hash: 830fe...b5d Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg prøvde å gi et velment råd, men du er tydeligvis like lite interresert i det som andre seriøse svar her i tråden. Opplever du deg hetset så rapporter innlegget eller eventuelt privatmelding. Jeg gidder ikke dette mer og fjerner tråden fra Mine Innlegg. 3 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg er på vei inn i politikken nå til informasjon, Anonymous poster hash: 7f9ad...d53 Der falt noen brikker på plass... Jeg er i den glade situasjon at jeg er omtrent like stor som "daten" din, og kona mi er omtrent like tung som deg. Jeg kan fint løfte rundt på henne under fjas og morro, men det er en lang vei fra det og til å faktisk holde henne oppe over noen tid. Du fikk et velment råd av meg; ta en 25 kilos sementsekk og hump den oppetter veggen i noen minutter. Se hvor lenge du holder ut. Og så går du og ber "daten" din om unnskyldning for at du har oppført deg på en måte som han slett ikke har fortjent. Du får "hets" fordi du samler sammen en fantastisk bukett av antagelser av den typen som får menn til å holde seg unna enkelte kvinnfolk. At du så prøver å forsvare at du oppfører deg så urettferdig mot noen du visstnok skal være glad i, får deg bare til å virke mer og mer som et kvinnemenneske som menn gjør lurt i å skygge unna... 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg prøvde å gi et velment råd, men du er tydeligvis like lite interresert i det som andre seriøse svar her i tråden. Opplever du deg hetset så rapporter innlegget eller eventuelt privatmelding. Jeg gidder ikke dette mer og fjerner tråden fra Mine Innlegg. Slange! Anonymous poster hash: 830fe...b5d Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Slange! Anonymous poster hash: 830fe...b5d Hvis du skal slenge rundt deg med ukvemsord så foretrekker jeg "drittsekk" eller "rasshøl". 2 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg skulle ha kneet han 51 ganger i ballene skulle jeg. Vi får se om jeg orker å treffe han noe mer. Anonymous poster hash: 7f9ad...d53 Vet du, når jeg tenker meg om så fortjener han deg virkelig ikke. Han fortjener så mye bedre enn en... tja, hva skal man si? partner som synes at hennes egne tolkninger og rettferdiggjør fysisk vold. Det finnes mange mer malende ord jeg kunne brukt i denne posten, men det er visstnok ikke lov å levere velfortjente pauli ord her inne... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg