Kia Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Plutselig kommer det en veldig sterk/høy knirkene lyd ut av macen. Det er som noe krøller sammen en metall-pose eller ligenene. Tok med alle vindu og programmer men lyden fortsatte. Slo av lyd også men lyden var der. Slo av maskinen og slo den på igjen, men lyden kom etter en stund og forsvant igjen. Det er på venstre side. (Det er ikke viftelyd) Noen som vet hva dette er og vet om det er noe jeg kan gjøre i innstillinger. Det må jo være maskinvaren tenker jeg. Siden jeg er så lite teknisk kyndig blir jeg litt skrekkslagen ift å bruke maskina. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Snakk med selger. Høres ut som et tilfelle av "send tilbake - få tilsendt ny". Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Det var nylig en artikkel her om klikkelyder - muligens det samme? Lenke til kommentar
Kia Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 Det var nylig en artikkel her om klikkelyder - muligens det samme? Leste artikkelen og hørte lyden. Minner om det samme, men min varte lenger og var mer "knitrende" , men sikker samme greia. Nå nevner de Macbook Pro, men jeg har ny Air. Lenke til kommentar
Kia Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 Snakk med selger. Høres ut som et tilfelle av "send tilbake - få tilsendt ny". Ja tror du har rett Den er kjøpt på MPX, lurer på om de bruker Apple /Eplehuset. Får ringe dem selv om lyden har vært borte noen dager nå. hadde en macbook pro hvor styreflata oppførte seg rart inne i mellom. Kom meg aldri avgårde med og når det ble totalsvikt var garantien gått ut og de "kunne ikke" reparere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå