AfterGlow Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Samsung Norge sier imidlertid at prosessen er altfor kompleks til å utgjøre noen stor trussel.Her lures irisskanneren på Samsung Galaxy S8 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Remember kids, når denne typen hacks ikke funker lenger, bare lås ting biometrisk med kroppsdeler du er villig til å miste 2 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Siden det bare er å utføre trikset med enkle hjelpemidler i følge tek.no, hvorfor har dere da ikkke prøvd selv? Dere vet utmerket godt at så enkelt er det ikkje. Hva blir neste artikkel? " så enkelt kan du hacke fbi, alt du trenger er en datamaskin" 7 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Remember kids, når denne typen hacks ikke funker lenger, bare lås ting biometrisk med kroppsdeler du er villig til å miste Med andre ord burde jeg ikke bruke et 11-sifret passord med store/små bokstaver og tall? 1 Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Har merket meg det med tek at di prøver og finne alt med drit mot samsung, men mot Apple går alt på skinner. Kan tru dere jobber for Apple, det vil alltid finnes metoder og låse opp 1 tlf uansett vist man har utstyr før det. Vist folk er så redde så bruk kode i stedet. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Remember kids, når denne typen hacks ikke funker lenger, bare lås ting biometrisk med kroppsdeler du er villig til å miste Med andre ord burde jeg ikke bruke et 11-sifret passord med store/små bokstaver og tall? Sure, bruk det over alt hvis du vil at andre skal få tak i det. Alfanumeriske passord MÅ være minimum 12 i lengde Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Remember kids, når denne typen hacks ikke funker lenger, bare lås ting biometrisk med kroppsdeler du er villig til å miste Med andre ord burde jeg ikke bruke et 11-sifret passord med store/små bokstaver og tall? Sure, bruk det over alt hvis du vil at andre skal få tak i det. Alfanumeriske passord MÅ være minimum 12 i lengdeMen jeg har ikke lyst til å miste hodet 3 Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 finger, øye, osv osv er noe drit hvis du har ting å skjule. er du på en fest og er stupful og nær bevisstløs så er det ikke noe problemer å åpne telefonen med fingern eller øye ditt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 En kan man vel ikke forvente at slike "billige" ting er sikre fra hackere? Hensikten er nok at hvermannsen ikke får tilgang til mobilen Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Null problem, jeg deaktiverer ALLTID biometrisk login Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Null problem, jeg deaktiverer ALLTID biometrisk login Hjelper ikke dersom torturisten ikke vet om at det er deaktivert. Kan hende han torturerer deg uansett for moroskyld, når du først er kidnappet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg