Gå til innhold

Erfaringer med TopLine.no

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-04 15:23, Predator skrev:

Og nå ca 4 mnd senere har jeg fått inkasso i fra topline på dette radeon 8500 kortet!!! For noen surrehoder!!! Ikke **** om jeg betaler denne inkassoen! Har prøvd å ringe topline, men de tar jo ikke telefonen, og svarer ikke på mail. Så jeg tar kontakt med inkassobyrået istede!!! De virket i allefall hyggelige. "Uff har vi slike kunder" var inkassobyrået sin kommentar angående topline

Var det Aktiv Kapital som sendte inkassoen? jeg fikk inkassovarselet mitt i dag...

Er faktisk en egen thread om inkasso fra topline nå, foreslår at diskusjonen fortsetter der. Tråden ligger på http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=33619&forum=78 . Grunnen til at vi bør fortsette der er at det er ingen som er uenige i at topline er dritt, men nå begynner flere og flere å få inkassovarsler fra søplenissene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er dere vestlendinger så surmulete (yallis)?

OKEY, vi østlendinger LIKER å se snurten av pakka etter 3 dager... SÅNN SKAL DET VÆRE, jeg har venta i en uke på kabinnettet og harddisken fra komplett nå og sitter å river meg i håret :sad:

Noe imot det? Jeg har fått alle delene fra psdata og microplex (som jeg bestillte samme dag) for LENGEEE siden og liker ikke butikker som hindrer kompleteringen av min databygging! :grin:

Er noen der ute som MEG, så handle ALDRI på http://www.topline.no i hvertfall, de månedene klikka det for meg :sad:

Jeg har sagt mitt, nå skal jeg spise frokost...

Adjø!

[ Denne Melding var redigert av: Torsteinen på 2002-06-26 12:30 ]

Lenke til kommentar

Torstein, lær deg å lese. Når det står i kjøpsvillkårene at jeg MÅ ha kortet innen en gitt dato, som forresten vat to uker ETTER beregnet leveringstid, så betyr det at jeg skal ha den da. At topline ikke klarer å somle ræva si ned på postkontoret er da ikke min feil? Tre uker hadde de på seg. 21 dager da de kunne postet pakken og likevel rukket å få den frem til meg i tide. Det gjorde de ikke, så da pakken ikke kom avbestilte jeg den. Jeg fikk til og med bekreftelse over mail at den var avbestilt.

Så, to uker etter det igjen får jeg kortet. Det gjorde meg forbanna. Men det som gjør meg enda mer forbanna er å få inkassokrav på et kort jeg aldri har signert ut av postkontoret, et kort som i tillegg ble solgt per postoppkrav. Ser ikke du den logiske bristen i inkasso på postoppkravsalg så kan jeg ikke hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Skjønner deg JÆVLIG godt jeg, beskjeden var til yallis.... han bondejævlen på første side... tror kke du skjønte innleggget mitt helt.. jeg skrev at vi østlendinger KREVER Å FÅ DET KJAAAPT!! Så les det en gang til du... (Og gi topline sin inkasso et saftig rævspark fra meg..) :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...