Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvilke leverandører fører "Tregbånd"?

Anbefalte innlegg

far og mor sitter fortsatt på modem (jeg synes ikke det er så verst med modem bortsett fra at det er dyrt å bruke pga. familiens bruksmønster).

Derfor lurer jeg på om noen andre enn tullete UPC vil komme med / har et tregbåndstilbud.

Dette innlegget har blitt redigert av Kong Harald, 05/12/2003 : 14:59

Endret av heraldo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Telenor 704/128 med 10GB, og har toppfart på ca. 100kB/s

uansett på døgnet og hvem/hvor jeg laster ned ting fra. Så jeg stiller meg uforstående til kritikken av Telenor. Men jeg er kanskje bare heldig også.

Web-TV og videostreams har jeg heller aldri problemer med.

TV2 Webtv detekterer 800kbps, og spiller av streamene i 600kbps, som er fullscreen-kvalitet og vel så det.

Linja har vært nede 1 time siden 22.september, og da var det feil i hele akershus-området. Kom gjennom til kundeservice innen 30 sekunder selv midt under feilrettinga.

Men det er jo ille å se at man kan få 10Mbit i sverige for halve prisen av 704kbit i Norge. Men så er jo BBB ikke akkurat MYE utbredt der borte heller.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Han spør om "tregbånd", ikke hvilken ISP som er best på 1-2-3-4-5Mbit.

Da hjelper det ikke han om dere er skitfornøyd med min NextGentel Delta linje, og poster her... :roll:

Selv synes jeg UPC tilbudet er veldig bra, og kommer til å nedgradere til dette hjemme hos moren min, siden hun kun bruker nettbank og mail.

Da holder 256/64 i massevis og man oppnår billigste mulige pris for 24/7 oppkobling. Dette trenger jeg da jeg kjører IRC bot der ;)

Vær derimot oppmerksom på 1GB grensen som skal innføres snart på Chello Light. De sier derimot at man får beskjed i god tid før, noe jeg tenker er 2-4mnd.

Lykke til med valget og god jul :xmas:

Endret av shahin
Lenke til kommentar
Har Telenor 704/128 med 10GB, og har toppfart på ca. 100kB/s

uansett på døgnet og hvem/hvor jeg laster ned ting fra. Så jeg stiller meg uforstående til kritikken av Telenor. Men jeg er kanskje bare heldig også.

Web-TV og videostreams har jeg heller aldri problemer med.

TV2 Webtv detekterer 800kbps, og spiller av streamene i 600kbps, som er fullscreen-kvalitet og vel så det.

Linja har vært nede 1 time siden 22.september, og da var det feil i hele akershus-området. Kom gjennom til kundeservice innen 30 sekunder selv midt under feilrettinga.

Men det er jo ille å se at man kan få 10Mbit i sverige for halve prisen av 704kbit i Norge. Men så er jo BBB ikke akkurat MYE utbredt der borte heller.

Og hvor mye koster det deg? :D Du har nok ikke 100 kb\s UANSETT hvem du laster ned fra... Det skulle jeg likt å se. Og telenor ER ELENDIGE på bredbånd. Det er vitenskapelig bevist :yes:

Har selv nexgentels delta (2000\640) (og det er selfølgelig ingen grense på hvor mye man kan laste ned,makan til tull!) for 498 i måneden... Eneste grunnen jeg ser til at folk velger telenor, må være fordi det er det eneste valget de har.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg UPC tilbudet er veldig bra, og kommer til å nedgradere til dette hjemme hos moren min, siden hun kun bruker nettbank og mail.

Lykke til med valget og god jul :xmas:

Takk for et seriøst svar!

mine foreldre har liknende bruksmønster (aviser, nettbank, mail og bilder).

Får vente litt og se om det kommer noen flere tilbud.

God jul til deg også :xmas:

Lenke til kommentar

Bare snakk videre dere, jeg har 704/128 fra Tele2, og er stålfornøyd jeg...

En ulempe var at det kostet meg 995 kr i etablering, og jeg betaler 339 kr/mnd, noe jeg er fornøyd med. Men jeg fikk 500 kr i etablering, ettersom dem gjorde en feil som fikk meg til å få internetten litt seinere enn dem lovte meg :D ....

Anbefaler deg Tele2 jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...