Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Polarlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Så kommer sommer gæsterne allerede :-) eller mon bare det er en fast hverdags rute i dette område..synes det blev et smukt billede..god tone i fotoet...Hilsen Suss Lenke til kommentar
Pande Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Mektig, på mange måter:-) Kari Bremnes sier mye sant og fint om Hurtigruta, og som jeg fint kan identifisere meg med:-) Æ hadde bestandig den drømmen da æ va ei lita pia ved en diger fjord Om å få komme med ei hurtigrute dit æ engang skulle Særlig om kvelden når hurtigruta ropte langt der ute fra og sa ho va på nord og æ sprang ned på kaia for å se Det va en fest som kom et Tusen og en natt med smak av salt Med avskjed i og herregud der e du Med pappeske med katte og med egg som ikkje måtte brestes Med høge rop og trosse som blei kasta hardt mod kaia for å festes Det va den store verden som la te Skip i stål med eventyr langs ripen Kaptein I svarte klær med ekte gull i stripen Det va glede på mørk bunn som Glede på mørk bunn som kom Æ hadde bestandig den drømmen da æ va ei lita pia ved en diger fjord Om å få komme med ei hurtigrute dit æ engang skulle Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg hadde sikkert ikke kommentert dette hurtigrutebilde av MS Polarlys på vei inn til Molde :-) hvis ikke det hadde vært for Pandes kommentar. Flott bilde forresten. Dette gir gode minner fra 2011 hvor vi fulgte MS Nordnorge på sakte-tv ( minutt for minutt ). Jeg husker særlig sangen til Kari Bremnes som jeg finner like rørende hver gang jeg hører den. Som du skjønner er jeg en stor fan av hurtigruta, Kari Bremnes og ikke minst midnattsolens land. Ha en fin dag. ( Vollasetra er en middels "Stikk ut tur" :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Greit at du nevner navnet for på avstand ser de jo like ut alle sammen. Perfekt plassert i flata i litt spesielt lys i dette bildet. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Ja, flott med hurigruta borti tåkeheimen. Likte det veldig godt! Ang, Vollasetra er ikke dette en stikkut-tur enda, men det er riktig at det står nevnt som en "blå" tur på kartet. Dvs midddels vanskelighetsgrad. Som nevnt et annet sted skal de oppgradere stien i løpet av sommeren. Jeg gikk på under en time og i følge skritt-telleren på mobilen gikk jeg ca 12000 skritt på turen. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Flott bilde med en dramatisk og mørk/skyet himmel . Skulle gjerne tatt en tur med Hurtigruten langs kysten av Norge fra Bergen til Kirkenes . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg