merterje Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg har kopiert musikk fra YouTube til MP3 og MP4a og lagret det i en mappe på PCen, og i morgen skal jeg kjøpe et minnekort på 128 G og en minnekortleser. Da håper jeg at jeg kan kopiere musikken fra PC over til minnekortet som jeg igjen kan bruke i mobiltelefonen og i stereoanlegget i bilen. Jeg tror det går an ? Men jeg skal kjøpe ny DAB radio/CD spiller i bilen, og da er det vel muligheter til å sette i et minnekort ? Det er vel slik at et 128 G minnekort passer til mobiltelefonen også ? Og så må jeg vel ha er avspilling-program på mobiltelefonen, hvilket ? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Noen har SD kort inngang, og noen har USB. Hvilken du velger er helt opp til deg. Avspillingsprogram på telefonen skal ikke være nødvendig. Dette skal telefonen klare å håndtere. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Det er vel slik at et 128 G minnekort passer til mobiltelefonen også ? Ja og nei. Det er et par fem forskjellige typer minnekort og de fleste enheter har bare støtte for 1 type, stort sett bare størrelsen som er forskjellig. Du må isåfall kjøpe et som passer i mobilen og bruke en "adapter", en dings man dytter minnekortet i for at det skal passe enheter som bruker større minnekort. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 takk for gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå