Mr.Eto Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hei, har en gammel hp fra 2011 som jeg har ødelagt og ikke bruker lenger. Denne inneholder en 128gb SSD, og jeg har lyst til å ta den ut og sette den inn i MacBook Proen min mid 2012. Spørsmålet mitt er da om det er verdt å ta ut denne SSDen og bruke den, da pcen min har vært veldig varm og blitt relativt dårlig behandlet (slått mye på den, mistet den i bakken), eller bare kjøpe en ny en. HPen var forresten veldig treig og jeg vet ikke om det var pga. SSDen var skade. Så spørsmålet er, er det noe vits i å bruke den, eller skal jeg bare kjøpe en ny en? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg vil anbefale å kjøpe en ny SSD. Tross alt så er nyere SSD'er raskere enn de fra 2011, og du kan jo oppleve at den HP SSD'en feiler. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Nei, nyere SSD trenger ikkje å vere raskare enn dei frå 2011. Min Intel 320 gruser fortsatt Samsung 960 Pro med hele 7 ganger bedre ytelse for sync write. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå