Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal til for å vinne hjertene deres og virke mer interessant enn de andre?

Anbefalte innlegg

Skaffet meg Tinder for ca en mnd siden, og dette er den første og eneste dating-appen jeg har prøvd.

Legger til at jeg for tiden er siiiiiiinnsykt ensom og kjærestesyk, og jeg har allerede prøvd å komme i kontakt med og bli kjent med gutter IRL uten spesielt stort hell.

Kort om min situasjon: på Tinder har jeg funnet to gutter som jeg liker utrolig godt, og begge disse guttene ønsker å møte meg.  Pga jobb og andre ting får vi ikke møtt hverandre på ca 14 dg, tidligst.

Jeg knytter meg veldig lett til en person når jeg først får sansen for vedkommende. Ikke på en creepy, stalker-aktig måte, men jeg tenker veldig mye på den jeg snakker med, lurer på hva han driver med, om han tenker like mye på meg som jeg gjør på han, om jeg har gjort et godt inntrykk på han ++...

Tenker også at de helt sikkert prater med en drøss andre jenter i tillegg til meg. Både på Tinder og Snapchat. Derfor har jeg lyst til å stikke meg ut og forhåpentligvis virke mer interessant enn de andre jentene.

Jeg gidder ikke å fremstå som masete, men jeg ønsker å ha en viss dialog. Derfor senger jeg disse guttene en melding i løpet av dagen for å spørre f.eks hvordan det går/hva han driver med, hvis jeg ikke har hørt noe fra de tidligere på dagen. 

I tillegg til dette er jeg veldig avhengig av å sende nattamelding. Altså sender de en søt liten nattamelding når jeg legger meg. De svarer og ønsker meg god natt tilbake. Nå har jeg ikke hørt noe fra noen av de på over 24t, og jeg lurer på om jeg skal drite i å sende nattamld til de. Er det teit av meg å gjøre det? Barnslig? Eller synes dere gutter det er søtt og koselig å få nattamld av en jente?

Jeg vil virkelig ikke miste disse to. Jeg vil møte de begge, men jeg er redd for 1) virke uinteressert ved å ikke sende de mld 2) virke desperat ved å sende de nattamld 

Setter pris på ærlige svar fra gutter :-)

Anonymous poster hash: 2584c...de4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig så tenkte jeg med en gang på denne jenta

Memes_10.jpg

Det virker som at du bør jekke ned et par hakk. Ikke vær redd for å ikke sende melding, er de interreserte så tar de kontakt hvis du ikke gjør det. 24 timer er ikke lenge uten kontakt når dette bare er "tindersnakking". Ikke bli lei deg hvis de ikke vil bli kjærester eller venner etter et møte. Ikke knytt deg til noen du ikke kjenner.

Lenke til kommentar

Memes_10.jpg

Det virker som at du bør jekke ned et par hakk. Ikke vær redd for å ikke sende melding, er de interreserte så tar de kontakt hvis du ikke gjør det. 24 timer er ikke lenge uten kontakt når dette bare er "tindersnakking". Ikke bli lei deg hvis de ikke vil bli kjærester eller venner etter et møte. Ikke knytt deg til noen du ikke kjenner.

Haha. Såpass ja.. Det er jo ikke bra. Men hva hvis de tenker det samme da? At hvis hun ikke tar kontakt så gidder hvertfall ikke jeg å ta kontakt? 

Lenke til kommentar

Altså, jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg hadde satt veldig pris på å få nattamelding fra ei jeg snakket mye med og hadde god kontakt med på Tinder. Men da gjerne etter en samtale, mulig litt rart å sende det om man ikke har snakket noe tidligere samme dag? Spørre hvordan dagen deres har vært osv, er jo bare positivt, kan da ikke ødelegge noe med å gjøre det. Men som han over sier, så er det kanskje lurt å jekke deg ned ett par hakk og ikke bli for opptatt i dem. Tinder er jo nesten som en hobby for enkelte. Jeg for min del prøver å holde meg til ei jente omgangen der inne. Syns det er litt lettere enn å snakke med 10 forskjellige personer hver dag, itillegg er jo samtalene i begynnelsen ganske så standarde. Kjedelig å liksom skrive det samme til mange personer, om det gir mening?

Mulig jeg er litt for ung for å gi deg gode råd, men håper det ordner seg for deg!  :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg hadde satt veldig pris på å få nattamelding fra ei jeg snakket mye med og hadde god kontakt med på Tinder. Men da gjerne etter en samtale, mulig litt rart å sende det om man ikke har snakket noe tidligere samme dag? Spørre hvordan dagen deres har vært osv, er jo bare positivt, kan da ikke ødelegge noe med å gjøre det. Men som han over sier, så er det kanskje lurt å jekke deg ned ett par hakk og ikke bli for opptatt i dem. Tinder er jo nesten som en hobby for enkelte. Jeg for min del prøver å holde meg til ei jente omgangen der inne. Syns det er litt lettere enn å snakke med 10 forskjellige personer hver dag, itillegg er jo samtalene i begynnelsen ganske så standarde. Kjedelig å liksom skrive det samme til mange personer, om det gir mening?

Mulig jeg er litt for ung for å gi deg gode råd, men håper det ordner seg for deg!  :)

Jeg hadde også satt stor pris på nattamelding. Men så er jo jeg jente også da...

Tenker at siden de ikke svarer så er de drittlei av meg og sitter sikkert å sexter og mottar nakenbilder fra andre jenter på Tinder.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også satt stor pris på nattamelding. Men så er jo jeg jente også da...

Tenker at siden de ikke svarer så er de drittlei av meg og sitter sikkert å sexter og mottar nakenbilder fra andre jenter på Tinder.

Hehe, jeg er gutt da, men jeg har hørt fra andre jenter at det ikke er så veldig lurt å gå etter de kjekkeste på Tinder, typisk folk som har bilder av seg selv i bar overkropp. Selvfølgelig ingen fasit, men ofte er disse douchebags... Ikke gi opp jenter! Bare vær dere selv, så finner dere nok noen som klikker med dere.  :)

Lenke til kommentar

Jeg går etter de "bra" gutta :-) Folk som har bilder hvor de er halvnaken/baris styrer jeg unna. Samme med de som antyder at de ønsker one night stand eller sexvenninne.

Begge mine to gutter er ekte og interessert i meg og hvem jeg er, virker det som. Akkurat slik jeg vil ha det :-)

Men jeg savner de når de ikke tar kontakt :-(

Lenke til kommentar

Haha. Såpass ja.. Det er jo ikke bra. Men hva hvis de tenker det samme da? At hvis hun ikke tar kontakt så gidder hvertfall ikke jeg å ta kontakt? 

:):D

Du er nok ikke så ille som de meme'ene vil jeg tro. Du virker bare litt stressa. Ikke tenk for mye på om det er dumt å ikke skrive eller skrive nattamelding. Det er forskjell på hva folk synes og liker du å si natta så liker du det. Hvis personen på andre siden synes du virker "desperat" eller noe slik så kan du slå deg til ro med at han antagelig ikke passer med deg. Hvis personen ikke takler å ikke få nattamelding så er det noe rart.

Uansett så bør du ikke legge for mye i noenting. Slapp av, vent 14. dager og møt dem. De færreste gifter seg og får barn gjennom nettet :)

Lenke til kommentar

:):D

Du er nok ikke så ille som de meme'ene vil jeg tro. Du virker bare litt stressa. Ikke tenk for mye på om det er dumt å ikke skrive eller skrive nattamelding. Det er forskjell på hva folk synes og liker du å si natta så liker du det. Hvis personen på andre siden synes du virker "desperat" eller noe slik så kan du slå deg til ro med at han antagelig ikke passer med deg. Hvis personen ikke takler å ikke få nattamelding så er det noe rart.

Uansett så bør du ikke legge for mye i noenting. Slapp av, vent 14. dager og møt dem. De færreste gifter seg og får barn gjennom nettet :)

Ja, du har vel rett. Takk :-)

Lenke til kommentar

å tro at man skal klare å holde en "chat" interessant i 14 dager er i beste fall naivt, vær positiv til å møtes om 14 dager og hold kontakt til et minimum frem til da. Hvis du ikke hører noe fra dem like i forveien kan du sende en melding og sjekke respons, hvis de er med på å møtes så er det i gang, hvis ikke så var det ikke ment to be eller noe sånt.... men chat blir nesten ubehagelig i lengden, man går tom for til å snakke om og det fremtvinges en følelse av mas og u-interesse hos begge. Innse heller at chat er ikke verdens beste greie og hold sporadisk kontakt om noe. Sekundet man avtaler å møtes så dør også chatte-ånden litt, dette fordi formålet med chatten (å oppnå et fysisk møte) er nådd og derfor blir det døll etterpå.... best å holde kontakt til et minimum for ikke å skape en følelse av mas og stress hos begge. 

Anonymous poster hash: 125f5...8aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gutter tenker nok mye på akkurat det samme i en tilsvarende situasjon (altså, at de leter etter en å ta ting videre med og har funnet en kandidat). Hold meldingene på et vennlig nivå, både i antall/hyppighet og innhold. I hvert fall frem til første møte, så ser man hvordan tonen blir deretter.

Det aller viktigste rådet: vær deg selv på en komfortabel måte. Utrolig tiltrekkende med selvsikre jenter, såfremt det ikke blir påtrengende selvsikker. For å si det annerledes; prøv å ikke fremstå usikker på deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg trodde tinder var for folk som laget en "perfekt" oppljugd profil for å knulle flest mulig på kortest mulig tid, ikke for å finne noen å bli sammen med.

Lenke til kommentar

å tro at man skal klare å holde en "chat" interessant i 14 dager er i beste fall naivt, vær positiv til å møtes om 14 dager og hold kontakt til et minimum frem til da. Hvis du ikke hører noe fra dem like i forveien kan du sende en melding og sjekke respons, hvis de er med på å møtes så er det i gang, hvis ikke så var det ikke ment to be eller noe sånt.... men chat blir nesten ubehagelig i lengden, man går tom for til å snakke om og det fremtvinges en følelse av mas og u-interesse hos begge. Innse heller at chat er ikke verdens beste greie og hold sporadisk kontakt om noe. Sekundet man avtaler å møtes så dør også chatte-ånden litt, dette fordi formålet med chatten (å oppnå et fysisk møte) er nådd og derfor blir det døll etterpå.... best å holde kontakt til et minimum for ikke å skape en følelse av mas og stress hos begge. 

Mye av det du skriver her er ting jeg aldri har tenkt så mye over tidligere. Men du har nok helt rett. Jeg må nok bare respektere at det blir stille fremover. 

Katastrofetenker som jeg er frykter jeg at grunnen til at de ikke gir lyd fra seg nå er fordi de har mistet interessen. Så går jeg å gleder meg til en date som aldri kommer til å skje.

Ingen lyd fra de i kveld heller. Hahahahaha, beklager at dere må lese dette her og tusen takk til alle som har svart :-) Jeg skjønner selv at dette er helt borti natta.

Jeg bare liker begge disse to så godt, og jeg har ikke så mange rundt meg. Redd for å miste de sikkert..? Er vel det som er greia. Men å være redd for å miste noen man aldri har møtt, hvor sjukt er ikke det? Til tross for at Tinder egentlig er noe ordentlig dritt så må jeg si at akkurat nå er det er godt å ha noen å prate med som viser interesse.

Nå skal jeg sove og jeg klør etter å sende de en mld. Men det bør jeg altså ikke gjøre. Right?

Det du skriver gir mening, hvis man skal skrive til hverandre daglig blir man vel etterhvert lei av hverandre og kan ende opp med å ikke ha noe å snakke om når man først treffes. Men det er ikke enkelt for meg å la være, det skal sies.

Hater å legge meg til å sove uten å ha noen å si god natt til, det er en vond følelse jeg har kjent på i årevis.

Vel. God natt til alle her inne hvertfall :-)

Lenke til kommentar

Du har hatt tinder i 1 mnd, du har funnet to stykk du er interessert i. Du kan regne med å finne 2 i måneden så lenge du har tinder så du skal ikke være så redd for å miste dem. 

Hvis man blir virkelig "forelsket" i noen, så er chat plutselig verdens enkleste greie, da chatter man og det klør i fingrene og da går det av seg selv, men man må jo møtes for å i det hele tatt tenne den gnisten. 

Ta det med ro du, send dem noen smågøyale snaps innimellom så ordner dette seg nok ;) nattaaa

Lenke til kommentar

Du har hatt tinder i 1 mnd, du har funnet to stykk du er interessert i. Du kan regne med å finne 2 i måneden så lenge du har tinder så du skal ikke være så redd for å miste dem. 

Hvis man blir virkelig "forelsket" i noen, så er chat plutselig verdens enkleste greie, da chatter man og det klør i fingrene og da går det av seg selv, men man må jo møtes for å i det hele tatt tenne den gnisten. 

Ta det med ro du, send dem noen smågøyale snaps innimellom så ordner dette seg nok ;) nattaaa

Sånn, nå har jeg slettet Tinder. Har slettet nummerene til begge guttene også. Jeg gidder ikke..er faktisk lei meg. De får sende en mld eller ringe meg om de vil meg noe. Det er sånn vi har kommunisert sammen til nå. Og hvis de ikke tar kontakt så får det bare bli sånn... Føler jeg har "mast" nok på de nå. 

Herregud så deprimert jeg blir. Så teit av meg å tro at jeg skulle finne en bra fyr på TINDER av alle plasser

Lenke til kommentar

Hehe. Alt kan skje :)

Men ja, tror nok at sannsynligvis for å bli "brukt" er større der iom at appen tross alt er kjent for å være en puleapp.

Nettdating, på litt mer seriøse sider, er allikevel absolutt å anbefale. Nå synes jeg det er helt greit gå aggressivt til verks mot noe du ønsker. Selv vet jeg nesten umiddelbart om en ny person er noen jeg ønsker å ha et forhold til (som venn eller mer) og jeg forelsker meg fort så om ting går fort i svingene så er det ikke meg imot.

Lenke til kommentar

Jepp, det er sant.

Jeg tror issuet mitt er at jeg trenger å bli trygg på en person før jeg møter vedkommende. Så det er viktig for meg at en ny relasjon til f.eks en tinder-match "holdes varm" frem til vi møtes. Jeg er ikke typen til å avtale å møtes 14 dg frem i tid, og så hører du ikke noe fra meg før etter 2 uker/dagen vi møtes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...