Unusual Autistic Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 når man av kvelefornemmelse, gisper en gang etter luft mens man slapper av på sofaen og ser på tv, akkurat når denne bryststrammingen skjer, og man da rett etter brystubehaget holder på å falle bort i ubevissthet og det prikker i armene og suser i hodet og ørene av nestenbesvimelsen i under et minutt og så blir bra igjen, hva kan dette tyde på når man er 31 år og har tatt døgn ekg i fjor og hjertet er friskt? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Det tyder på at man må gå til legen. Kan ha skjedd mye på et år. Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Det tyder på at man må gå til legen. Kan ha skjedd mye på et år. da har jeg ftt feil info av mamma, legen og psykologen. de har sagt at hjertet mitt er friskt og at jeg ikke trenger å gå til legen å sjekke hjertet så ofte som med ett års mellomrom, fordi mamma og venner sier at ingen får hjerteproblemer etter bare ett år etter at hjertet er erklært friskt etter ekg. det er rart. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg tror du er like frisk som for et år siden, men det er klart det kan være kjekt å få avkreftet bange anelser. Det er ikke sløsing med fellesskapets ressurser å ta denne testen en gang i året, hvis alternativet er at du går på veggene av bekymring. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Det tyder på at man må gå til legen. Kan ha skjedd mye på et år. da har jeg ftt feil info av mamma, legen og psykologen. de har sagt at hjertet mitt er friskt og at jeg ikke trenger å gå til legen å sjekke hjertet så ofte som med ett års mellomrom, fordi mamma og venner sier at ingen får hjerteproblemer etter bare ett år etter at hjertet er erklært friskt etter ekg. det er rart. Det gir ikke mening i det hele tatt. Hvorfor kan man ikke få problemer med hjertet i løpet av et år? At de tingene har skjedd tilsier at noe er galt, uansett hvor lang eller kort tid det har gått siden sist sjekk. Det går an å synse og mene, men ingen kan gi en god diagnose her. Dette er en jobb for legen eller psykologen samma hva mamma sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 En EKG og lytting med stetoskop hos en fastlege gir ikke svar på om hjertet og kransartier er friske eller ikke. Det samme gjelder blodprøver. Dette er en altfor enkel undersøkelse til å slå fast noe som helst. Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 En EKG og lytting med stetoskop hos en fastlege gir ikke svar på om hjertet og kransartier er friske eller ikke. Det samme gjelder blodprøver. Dette er en altfor enkel undersøkelse til å slå fast noe som helst. er ikke et 24 timers ekg fra sykehuset bra nokk heller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Symptomene kan også minne om angstanfall. Nå veit jeg absolutt ingenting om deg, så har ikke noe grunnlag for å si at det nødvendigvis er det. Opplever du mye stress eller slikt i livet ditt for tida? 1 Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Symptomene kan også minne om angstanfall. Nå veit jeg absolutt ingenting om deg, så har ikke noe grunnlag for å si at det nødvendigvis er det. Opplever du mye stress eller slikt i livet ditt for tida? ja jeg opplever stress mye for tiden når jeg er sosial. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 En EKG og lytting med stetoskop hos en fastlege gir ikke svar på om hjertet og kransartier er friske eller ikke. Det samme gjelder blodprøver. Dette er en altfor enkel undersøkelse til å slå fast noe som helst. er ikke et 24 timers ekg fra sykehuset bra nokk heller? Jeg vet ikke. Min erfaring tilsier at man må gå inn i blodårene i/rundt hjertet å inspisere innenfra for å konkludere sikkert. Din alder og sykdomshistorikk osv. er med på å avgjøre om du blir tilbudt en slik undersøkelse. En 24 timers EKG vil jo ikke kunne si noe konkret om du ikke hadde disse symptomene akkurat i disse timene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Symptomene kan også minne om angstanfall. Nå veit jeg absolutt ingenting om deg, så har ikke noe grunnlag for å si at det nødvendigvis er det. Opplever du mye stress eller slikt i livet ditt for tida? ja jeg opplever stress mye for tiden når jeg er sosial. Ja jeg synes også det kan høres ut som angst. Siden det også er utelukket hjerteproblemer på EKG så kanskje det er på tide å få utredet om du faktisk har angst? Det kan ikke være noe særlig å gå rundt å tro man har hjerteproblemer hvis man har faktisk "bare" har angst. Angst kan fikses med behandling. Ønsker deg god bedring TS. Anonymous poster hash: e90ec...a17 Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Symptomene kan også minne om angstanfall. Nå veit jeg absolutt ingenting om deg, så har ikke noe grunnlag for å si at det nødvendigvis er det. Opplever du mye stress eller slikt i livet ditt for tida?ja jeg opplever stress mye for tiden når jeg er sosial. Ja jeg synes også det kan høres ut som angst. Siden det også er utelukket hjerteproblemer på EKG så kanskje det er på tide å få utredet om du faktisk har angst? Det kan ikke være noe særlig å gå rundt å tro man har hjerteproblemer hvis man har faktisk "bare" har angst. Angst kan fikses med behandling. Ønsker deg god bedring TS. Anonymous poster hash: e90ec...a17 takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå