Salvesen. Skrevet 23. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2017 Så, hva gir mest bang for buck til 5-6000,- i dag? Har tenkt litt på pixel, men har de fått orden på sakene sine? Vet det var litt trøbbel i starten. Har i dag en Huawei P9 som jeg forøvrig er fornøyd med men batteriet begynner å bli noe dårlig synes jeg, ikke er den gammel heller så har ikke helt tiltro til Huawei for øyeblikket. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 23. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2017 Pixel er vel minimum 7500 hvis du kjøper gråimport. Er enig med denne: http://www.androidpolice.com/2017/05/01/opinion-even-if-you-can-you-probably-shouldnt-buy-a-google-pixel-anymore Vent til Pixel 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2017 (endret) Xiamo Mi Mix? Veldig bra og billig telefon. Støtter ikke 800 LTE (altså vil ha dårligere 4G-dekning i grisgrendte strøk), så kanskje sjekk ut hvor mye det nettet blir brukt hvis det er viktig for deg. Endret 23. mai 2017 av Nimrad Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2017 Du får jo relativt nye s7 edge til 3 lapper på kjøp/salg-sider på facebook. Mange som oppgraderer til S8, så nå er det gode muligheter for S7 flat og edge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2017 Så, hva gir mest bang for buck til 5-6000,- i dag? Har tenkt litt på pixel, men har de fått orden på sakene sine? Vet det var litt trøbbel i starten. Har i dag en Huawei P9 som jeg forøvrig er fornøyd med men batteriet begynner å bli noe dårlig synes jeg, ikke er den gammel heller så har ikke helt tiltro til Huawei for øyeblikket. Moto Z Play, batteriet varer i tre-fire dager ved normal bruk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 Moto Z Play, batteriet varer i tre-fire dager ved normal bruk..(nær 6000mah med moto mod bat. pakke. Genialt.) Enig at Z play gir mye (mest?) for pengene pd., men den koster jo langt mindre enn de 5-6000 som TS var ute etter å bruke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå