anon12234 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei, jeg har tenkt å kjøpe et PC 9800pro og som sagt så har vifta en tendens til å ryke sp jeg tror jeg kjøper en ny kjøler med en gang, har vurdert denne: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet713.htm er den bra eller?, kjøler den rammen eller bare gpu?, er det plass til små ram-coolers hvis jeg setter den på? Er det noen andre som dere heller vil anbefale? Takk for alle svar... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 trur egentlig den er den beste! men altså, Zalman heatpipe er meget bra den å! så du får nesten avgjøre selv! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 men kjøler den arctic cooleren ned rambrikkene også? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 En liten kjøleeffekt kan det jo ha, men den kjøler ikke RAMbrikkene direkte, nei Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 får man plass til ram-coolers med den på da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja, hvis de er små. Husker ikke nøyaktig, vil tippe rundt 1 cm mellom kort og kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå