akelbo Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Handlingen settes til heltens yngre dager.Spider-Mans Tom Holland spiller en ung Nathan Drake i Uncharted-filmen Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Trodde det var Andrew Garfield som var Spiderman i de nyeste filmene? Lenke til kommentar
Flow Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Trodde det var Andrew Garfield som var Spiderman i de nyeste filmene? Ny film på vei! Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=n9DwoQ7HWvI Lenke til kommentar
nicosand Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Stygt redd for at denne kan komme til å ende opp som Final Fantasy: The Spirits Within... Nå syns jeg riktig nok den final fantasy filmen fikk unødvendig mye tyn, og jeg likte den vertfall. Men den holdt jo på å fullstendig ruinere square... Er ikke noe die hard fan av Uncharted serien, og har bare spillt litt av første spillet, men jeg likte det jeg såg da, og storyen virket kul nok, så har ikke noe problem med å se for meg at det KAN bli bra på film. taim vill sjåv.... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Trodde det var Andrew Garfield som var Spiderman i de nyeste filmene? Han mistet jobben siden han ikke stilte opp i bursdagen til datteren til en av Sony sjefene eller noe slikt.. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Ikke en bursdag, men han dukket ikke opp til annonseringen av neste film i Rio. http://www.showbiz411.com/2015/05/01/spider-man-actor-andrew-garfield-got-himself-fired-from-series-by-insulting-sony-chief Han havnet nok ikke øverst på listen etter det stuntet... Han var jo også ganske "gammel" for rollen (født 1983). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå