Ylandy2 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hei alle. Dette er sikkert veldig enkelt å fikse, men jeg finner ikke ut av det selv. Jeg har lastet ned og installert endel apper fra windows store. De to jeg bruker mest er Netflix og Storytel, men jeg finner ikke disse igjen på maskinen. Når jeg skal bruke disse må jeg hver gang starte windows store og enten søke dem opp, eller velge "mitt bibliotek" og starte dem derfra. Det står da at denne appen er installert på maskinen, og jeg velger start. Jeg har prøvd søkefunksjonen på windows utforsker uten hell, og jeg har brukt "legg til og fjern programmer", men finner ikke disse. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Når du finner dem, hvorfor ikke bare høyreklikk og "feste til start", er det jeg gjør med alle mine mest brukte apper/programmer. Lenke til kommentar
Ylandy2 Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Når du finner dem, hvorfor ikke bare høyreklikk og "feste til start", er det jeg gjør med alle mine mest brukte apper/programmer. Jo, men da må jeg vel finne dem først, må jeg ikke? Lenke til kommentar
Ylandy2 Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Når du finner dem, hvorfor ikke bare høyreklikk og "feste til start", er det jeg gjør med alle mine mest brukte apper/programmer. Jo, men da må jeg vel finne dem først, må jeg ikke? På maskinen mener jeg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Ah da forstår jeg, leste og forsto feil, usikker på løsning da. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Fra skrivebordet kan du jo trykke på nedre venstre windows knapp , skriver du da netflix skal den dukke opp direkte der, hvis ikke så kan det være at noe forstyrrer søket ditt. Du bør også kunne få opp Netflix når du klikker i nedre venstre windows knapp og navigerer nedover om du har alt av apper sortert alfabetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå