johanjr Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har en taisol 760 vifte som jeg var meget fornøyd med bortsett fra at den bråket for mye - har lest om Silent Viking og bestilte meg en sånn! dessverre var Taisol vifta et helvette!!! å få av så i redsel for å knekke hovedkort og annet - samt at jeg tviler på om Viking vifta i det hele tatt ville fått plass! Så tok jeg av den orginale viften og limet på en 80mm papster 21 dB vifte på kjøleren med limpistol! = Mini silent viking:) Tempen på min Tbird 1200 er 29 grader uten belastning og max 45 ved full belastning! Så dere som vurdere å bytte til silent viking! Ikke gjør det - og vær i alle fall sikker på at den får plass på hovedkortet deres Lenke til kommentar
picachu Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 hva hovedkort har du? Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Abit Kt7a raid og chieftec kabinett - tror rett og slett ikke jeg ville klart å fått på silent viking vifta - pga meget liten plass mellom hovedkort og "vegg" i kabinettet - PS er et bigtower kabinett.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har medium chieftec og Tt Volcano7. Dette er "samme" ribben med en stor vifte på! Har ikke noen porblemer med plass der! Tviler på at du ville hatt det heller! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Taisol-kjøleren har jo en ganial festeanordning og det går som en drøm å få den av og på, men det lønner seg å ta ut HK fra kassa da..... Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Joda det ville sikkert gå å få den på, men mitt poeng er at de med taisol kjøler bare kan kjøpe en 80mm vifte å lime på istede for å kjøpe en silent viking.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Du er klar over det lille hakket i klipset hvor det er meninga at man skal sette i en skrutrekker på Taisolen? Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 ja:) Sorry om jeg inkompetent:) Men sleger maskinen om en liten stund så da får jeg heller sette silent vikingen min på neste maskin Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 skrutrekker glir scraaaaatche opp mobo hmmmm ikke safe det der nei Lenke til kommentar
Stone Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Taisolens festeklips er genial, vanskelig at skrujernet sklir hvis det passer i hakket på klipset! S-O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå